پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۲۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
دکتر زیویار استاندار لرستان در جلسه مشترک با دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد در تهران بیان داشت که با در نظر گرفتن ظرفیت‌های مالی بانک پاسارگاد و اعلام آمادگی برای مشارکت در پروژه‌های اقتصادی لرستان و هـمچنین نیاز مبرم طرح‌های بزرگ استان به منابع مالی برای ادامه کار، این همکاری نویدبخش ایجاد تحول اقتصادی در پروژه‌های جدید و نیمه تمام استان با حمایت و کمک این بانک است.
شعار سال: زیویار از مشارکت بانک پاسارگاد در تکمیل طرح‌های اقتصادی لرستان خبر داد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، با حضور دکتر زیویار استاندار لرستان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نشستی با مدیر عامل بانک پاسارگاد در تهران برگزار شد.

فرهاد زیویار در زمینه جلسه با مدیر عامل بانک پاسارگاد، اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد در تهران برگزار شد که بر ضرورت همکاری، مشارکت و سرمایه گذاری بیش از پیش بخش خصوصی و دولتی به خصوص در حوزه آب استان تاکید شد.

وی افزود: با توجه به مصوبات بسیار خوب سفر اخیر ریاست جمهوری به لرستان و فراهم آمدن مقدمات سرمایه گذاری بیشتر در حوزه اقتصادی به ویژه در بخش پرورش آبزیان، صنعت و آب استان، بانک پاسارگاد در زمینه تامین منابع مالی لازم برای مشارکت در تکمیل و راه اندازی پروژه‌های اقتصادی استان اعلام آمادگی کرد.

استاندار لرستان عنوان کرد: با در نظر گرفتن ظرفیت‌های مالی بانک پاسارگاد و اعلام آمادگی برای مشارکت در پروژه‌های اقتصادی لرستان و هـمچنین نیاز مبرم طرح‌های بزرگ استان به منابع مالی برای ادامه کار، این همکاری نویدبخش ایجاد تحول اقتصادی در پروژه‌های جدید و نیمه تمام استان با حمایت و کمک این بانک است.

وی با اشاره به سابقه نیک و اقدامات موثر بانک پاسارگاد در استان، تصریح کرد: این بانک علاوه بر مشارکت در طرح‌های اقتصادی، در زمان وقوع سیل و شیوع بیماری کرونا نقش حمایتی خود را در لرستان بخوبی ایفا نموده و در بحث‌های عمرانی نیز اقدامات موثری در زمینه ساخت مدرسه انجام داده است.

زیویار بیان کرد: لرستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است که در صورت فراهم سازی شرایط برای حضور سرمایه گذاران، مقدمات تکمیل این ظرفیت‌ها آماده خواهد شد و در نهایت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار را برای مردم استان به دنبال خواهد داشت.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت کانون سبحان، تاریخ انتشار:۲۹ آذر ۱۴۰۰، کدخبر:۷۲۸۷۱، www.kanoonsobhan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
چرا پاسارگاد ، لرستان رو کانون تمرکز پروژه های اقتصادی اش قرار داده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین