پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۸۲۷
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
در سفر فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی سازمان شیلات ایران به خوزستان تعیین حد و مرز‌های آبی صیدگاه‌های مشترک استان خوزستان و بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

شعار سال: سرهنگ هادی دیده ور در جریان سفر به خوزستان گفت: تعیین حد و مرزهای آبی صیدگاه‌های مشترک استان خوزستان و بوشهر یکی از مهم‌ترین موضوعات سفر به خوزستان است که با بررسی‌های انجام شده حدود صیدگاه‌های این دو استان ساحلی حل و فصل خواهد شد.
 
وی گفت: معاونت صید و صیادی شیلات خوزستان در این خصوص ضمن رایزنی با همتای خود در استان بوشهر راهکارهای لازم را ارائه می کند.
 
همچنین فرماندۀ یگان حفاظت منابع آبزی سازمان شیلات ایران با مدیرکل شیلات خوزستان در خصوص مشکلات و راهکارهای افزایش توان یگان حفاظت منابع آبزیان تشکیل جلسه داد.
 
در این نشست که معاونت‌های صید و بنادر و ماهیگیری، برنامه ریزی و توسعه منابع، رئیس امور اداری، رفاه و پشتیبانی، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی و معاون فرماندۀ یگان شیلات خوزستان نیز حضور داشتند مسائل و چالش‌ای پیشِ رو در مأموریت‌های یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات خوزستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
کمبود تجهیزات‌، نبود اعتبار برای تأمین سوخت شناورهای یگان حفاظت و افزایش تخلفات صیادی از مهمترین چالش‌های یگان حفاظت آبزیان شیلات خوزستان است. 
 
سرهنگ دیده ور همچنین در سفر به خوزستان از سه پایگاه حفاظت منابع آبزی شیلات در سجافی هندیجان‌، بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) بازدید کرد و در جریان مشکلات این پایگا‌ها قرار گرفت.
 
فرماندۀ یگان حفاظت منابع آبزی سازمان شیلات ایران همچنین در دیدار با جانشین مرزبانی ودریابانی خوزستان در خصوص تعامل و همکاری یگان حفاظت منابع شیلات استان خوزستان و دریابانی برای حفاظت بهتر از ذخایر آبزیان و برخورد با تخلفات صید و صیادی بحث و گفتگو کرد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی مانا  ، تاریخ انتشار:  6 دی 1400، کدخبر: ،www.mana.ir،91751

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین