پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۱۵۵
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
چند کلمه یاد گرفته اند بنام قرارگاه سازی، نظارت بر بازار و.. آفتابه و لگن هفت دست و شام و نهار هیچ چی. از امروز به مدیران ناکارآمد و کارآمد اجرا کننده رزمایش نظارت بر بازار در جهادکشاورزی هشدار می‌دهیم که اگر تا پایان سال، قیمت مرغ و تخم مرغ افزایش یافت، بیخ ریش شان را خواهیم چسبید (به قیمت گوشت قرمز فعلا کاری نداریم). بجای این شعبده بازی‌ها و ویترین چینی ها، به کارتان بپردازید. گویا سرتان خیلی خلوت شده که به امور حاشیه‌ای رسیده اید؟ برنامه وزیر را روبرویتان قرار دهید و اجرا کنید. مو به مو باید اجرا شود. چون بر اساس آن رای اعتماد گرفته شده است.

شعار سال:ایوب فصاحت رئیس اداره جهاد وزارت کشاورزی تهران گفته است که به منظور برخورد با گرانفروشی، این وزارتخانه "رزمایش نظارت بر بازار" اجرا می‌کند.
 
به گزارش صدا و سیما او گفته "در این رزمایش تیم‌های نظارت بر بازار وزارت جهاد کشاورزی با حضور در بازار و ارزیابی قیمت‌های کالا‌های اساسی با هرگونه گرانفروشی در این حوزه برخورد قانونی می‌کنند."

فصاحت افزوده است که در این رزمایش " ۷۰۰ نفر از نیرو‌های بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت، همچنین ۷۰۰ نفر از اعضای بسیج برای انجام گشت‌های نظارت بر بازار و بازرسی به وزارت جهاد کشاورزی ملحق شده‌اند و همچنین ۷ هزار نیروی بسیج نیز به صورت داوطلب، وزارت جهاد کشاورزی را در این خصوص یاری می‌کنند."

در مورد کمبود کالاهای اساسی، او گفته است که بازار به مرغ، تخم مرغ و تمام کالا‌های اساسی بدون هیچ مشکلی در حال برآورده شدن است و "هیچ‌گونه گرانفروشی در این حوزه‌ها قابل قبول نیست و در صورت مشاهده این موضوع، گشت‌ها مراتب را برای برخورد قضایی به تعزیرات اعلام می‌دارند."

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی اسکان نیوز

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین