پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۵۸۱
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
مجموعه‌ی کشت و صنعت مغان، مجموعه‌ای عظیم است که روزی الماس کشاورزی و دامداری ایران محسوب میشد. در سال ۹۹ این خصوصی سازی با پیگیری قوه‌ی قضائیه ابطال شد، ولی اخیرا اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه همان بخش خصوصی که قبلا کشت و صنعت مغان را صاحب شده بود در حال نامه نگاری و ارتباط گرفتن با برخی از افراد است تا بتواند دوباره این مجموعه را به چنگ آورد.
شعار سال: مساحتی بزرگتر از شهر شیراز دارد به همراه یک میلیون متر مربع فضای صنعتی و تاسیساتی با آب اختصاصی از رودخانه‌ی ارس، مجموعه‌ی کشت و صنعت مغان، مجموعه‌ای عظیم است که روزی الماس کشاورزی و دامداری ایران محسوب میشد.

متاسفانه این مجموعه به صورت کامل به همراه تمام دارایی‌ها و تجهیزاتش در سال ۹۷ خصوصی سازی شد و تماما به یک نفر واگذار شد آن هم به قیمت ناقابل متری ۶ هزار و پانصد تومان!

در سال ۹۹ این خصوصی سازی با پیگیری قوه‌ی قضائیه ابطال شد، ولی اخیرا اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه همان بخش خصوصی که قبلا کشت و صنعت مغان را صاحب شده بود در حال نامه نگاری و ارتباط گرفتن با برخی از افراد است تا بتواند دوباره این مجموعه را به چنگ آورد.

مسئولین توجه داشته باشند که کشت و صنعت مغان تنها مجموعه‌ی ایران است که با این وسعت در زمینه‌ی کشاورزی و دامداری در حال فعالیت است و سپردن آن به دست افراد نااهل خسارت‌های جبران ناپذیری برای اقتصاد ایران به همراه خواهد داشت.

الماس کشاورزی ایران متری شیش و نیم واگذار شد!

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی بیداری ملت
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین