پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۷۷۴
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
حسن خان‌محمدی شرایط تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با وجود تمام مشکلات و موانع این تیم می‌تواند برای ششمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شود.

شعار سال: حسن‌ خان‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس تهران، با اشاره به شرایط کنونی تیمش اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوب است و باید از این بهتر هم باشیم. با شروع نیم فصل دوم، تیم تقویت شده و چند بازیکن جدید جذب کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم در بازیهای بعدی روند خوبی را در نتیجه‌گیری کسب کرده و شرایط را در جدول بهبود ببخشیم.
 
وی افزود: بازی های تیم‌های پایه پارسال به خاطر کرونا رفت و برگشت نبود ولی امسال به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. برنامه ریزی ها بر این است که بازی ها قبل از عید تمام شود به همین دلیل در شرایط فعلی بازی‌ها 5 روز یک بار برگزار می‌شود که این موضوع کار را سخت‌تر می‌کند و علت اصلی‌اش هم تاخیر در شروع بازی‌ها بود. ان‌شاءالله که برای فصل بعد برنامه ریزی بهتری صورت بگیرد و طبق روند قبلی بازی‌ها هفته‌ای یک بار برگزار شود.
 
خان‌محمدی در مورد هدف گذاری تیمش در ادامه فصل تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی کارمان سخت است. تیم را در رده چهاردهم تحویل گرفته‌ایم و در حال حاضر در رده دوازدهم ایستاده‌ایم و تمام تلاش‌مان را به کار گرفته ایم که شرایط بهتری را برای تیم رقم بزنیم. به اعتقاد من کسانی که در تیم های پایه هستند قبل از این که دنبال نتیجه باشند، باید به فکر ستاره سازی و کشف استعداد از میان بازیکنان کم سن و سال باشند. مهمترین هدف تغییر ساختار  است و این که بتوانیم بازیکنان را کم کم  برای رده های دیگر آماده کنیم که بدون شک این پروسه یک مقدار زمان بر است.
 
پیشکسوت پرسپولیس با مثبت ارزیابی کردن شرایط تیم بزرگسالان پرسپولیس گفت: با توجه به مشکلات پنجره نقل و انتقالاتی، تیم شرایط خوبی در نقل و انتقالات نداشت و در جذب بازیکن با محدودیت هایی روبرو شد، با این وجود و تمام مشکلاتی که در مسیر پرسپولیس در این فصل بود، بچه ها و کادر فنی  کار بزرگی انجام داده و می توانند شرایط بهتری را رقم بزنند. مهمترین حُسن پرسپولیس این است که کادر فنی ما تیم جمع‌کن هستند و در مجموع شرایط به گونه ای است که می توانند برای ششمین بار متوالی قهرمانی در لیگ خلیج همیشه فارس را به دست آورند.

وی در مورد وضعیت ساختار دفاعی تصریح کرد: پرسپولیس مدافعان زیادی را از دست داد، چهره هایی که ملی پوش بوده و در حال حاضر نیز جزو بازیکنان اصلی و شاخص تیم ملی محسوب می شوند. خط دفاع پرسپولیس تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته و نفرات جدید برای جا افتادن در ساختار پرسپولیس نیازمند زمان هستند. در حال حاضر فاز دفاعی مشکلاتی دارد اما این مساله در حال حل شدن است.
 
خان‌محمدی با اشاره به نتیجه خوبی که پرسپولیس در دیدار برابر تراکتور کسب کرد، در مورد بازی این تیم برابر پدیده خاطرنشان کرد: همه بازی‌ها سخت است و معمولا تیم ها برابر تیمی مثل پرسپولیس انگیزه ویژه ای دارند اما بدون شک مربیان با شناحت خوبی که از حریف دارند برای این بازی نیز برنامه ویژه‌ای را برای تیم تدارک دیده‌ و در پایان این دیدار نیز سه امتیاز مهم دیگری به حساب پرسپولیس واریز خواهد شد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  برنا، تاریخ انتشار:18 دی 1400، کدخبر:1283140 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین