پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۷۸۰
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی مجتبی ذوالجودی را به عنوان سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب‌های این سازمان منصوب کرد.

شعار سال:  در حکم علی سلاجقه آمده است: با سلام و دعای خیر؛ با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها منصوب می شوید.
 
امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی، قانون مداری، مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.
 
توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
ذوالجودی دارای دکتری فیزیک دریا است، وی پیش‌تر مدیریت آزمایشگاه و عملیات میدانی و معاون توسعه و پشتیبانی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی را بر عهده داشت.
 
وی همچنین سوابقی از جمله عضو هیات مدیره انجمن علوم و فنون دریایی ایران ، معاون پژوهشی سازمان هواشناسی کشور، رئیس پژوهشکده هواشناسی، دبیر شورای عالی اقیانوس‌شناسی کشور، مدیرکل مرکز علوم جوی و اقیانوسی، سرپرست پژوهشکده اقلیم‌شناسی مشهد و برگزیده بیست و ششمین جشنواره خوارزمی (رتبه سوم) پژوهش‌های کاربردی را در کارنامه خود دارد.
 
در این مراسم از احمد رضا لاهیجان زاده که پیش از این عهده دار این مسئولیت بود، تقدیر و تشکر شد.

 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 18 دی 1400، کدخبر: 1179982، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین