پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
رئیس قوه قضاییه بدون اشاره مستقیم به انتشار عکس با پابند بکتاش آبتین یکی از زندانیان که اخیرا به دلیل کرونا درگذشت از رویه زدن پابند به متهمان جرایم غیر خشن انتقاد کرد.

شعار سال:غلامحسین محسنی اژه ای تاکید کرد: وقتی متهمی جرم خشن مرتکب نشده نباید به او پابند زد، مگر داعشی و تروریست است که پابند می زنید؟!
 
با اعلام خبر فوت مرحوم بکتاش آبتین، عکسی قدیمی از حضور وی در بیمارستان در شبکه‌های مجازی منتشر شده که بر پای او پابند زده شده، قابل ذکر آنکه این تصویر مربوط به خرداد ماه سال جاری است که وی جهت پیگیری معالجات به بیمارستان اعزام شده بود.
 
در همان زمان رییس وقت سازمان زندان‌ها گفته بود: «در خصوص کیفیت اعزام آقای بکتاش آبتین به بیمارستان، با عوامل خاطی برخورد خواهد شد که در این خصوص اقدامات لازم از سوی مراجع قضایی و اداری صورت گرفته است».


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری حکایت گیلان ، تاریخ انتشار: 20  دی 1400، کدخبر: ،www.hekayatgilan.ir،7585

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین