پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۱۰۷
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس ماجرایی باورنکردنی‌ای از جلسه با وزیر سابق را بازگو کرده است. مدعی است که یک کاغذ سفید جلویم گذاشتند و گفتند استعفا را بنویس! سوال اینجاست که اگر این ادعا درست باشد، این کار آقای سلطانی فر، مصداق دخالت محسوب می‌شود یا خیر؟ اگر آری، جرم انگاری شده است یا خیر؟ اگر آری، منتظر مشاهده نوع برخورد هستیم. اینکه هرکسی را مجلس رای اعتماد بدهد، وزیر بنامیم، نوعی ظلم در حق کرسی وزارت است. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال هم اطلاعات ارزشمندی از تخلفات شرکت توسعه اماکن ورزشی در اختیار دارد. در صورت تمایل، در اختیار نهاد‌های نظارتی و دفتر وزیر فعلی هم می‌تواند قرار گیرد.
شعار سال: مدیرعامل سابق پرسپولیس با اشاره به حمایت وزیر سابق ورزش از استقلال در ماجرای سوپرجام در این خصوص گفت: «شما یادتان نیست، رئیس وقت هیات‌مدیره و مدیرعامل وقت باشگاه‌تان خوب به یاد دارند! وزیر من را به دفترش فراخواند و دیدم که هر دو نفر اول مدیریت باشگاه استقلال آنجا حضور دارند. وزیر جلوی آن‌ها از من خواست که به شکل کتبی اعلام کنم تیم پرسپولیس برای حضور در بازی سوپرجام اصلا آمادگی ندارد. گفتم چرا باید این دروغ را کتبا اعلام کنم؟ چرا باید به هواداران پرسپولیس دروغ بگویم؟! زیربار این حرف نرفتم. استقلال نمی‌خواست مقابل پرسپولیس بازی کند به وزیر پناه برده بود. چرا من باید چنین کاری را در حق هواداران پرسپولیس می‌کردم؟ قبول نکردم و اصلا هم پشیمان نیستم. هوادار پرسپولیس بداند می‌خواستند جام را به ما ندهند. دستور داده بودند چنین اتفاقی نیفتد. آیا این همان حمایتی است که از آن دم می‌زنید؟»

لازم به توضیح است که حمیدرضا گرشاسبی، زاده پنجم فروردین سال ۱۳۳۵ شهرستان دزفول، هم اکنون مدیرعامل باشگاه فوتبال فولاد خوزستان است. نامبرده در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳۹۶، جایگزین علی‌اکبر طاهری در سمت مدیرعاملی پرسپولیس شد. او در ایام گذشته، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بوده است.

تعداد بازدید : 35

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین