پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۵۸۸
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
راه‌اندازی خط تولید چاپ دیجیتال روی پارچه که البته مبتنی بر هنر طراحی هنرمندان است، یک مزیت در سطوح تولید پارچه در کارخانه‌های نساجی به شمار می‌رود.
شعار سال: در این مطلب با تأکید بر اهمیت ضرورت توجه به جایگاه طراحی پارچه در توسعه صنعت پوشاک که به فراخور مقالات علمی و پژوهشی متعددی نیز در ارتباط با آن به رشته تحریر درآمده، نگاهی می‌اندازیم به مزایای راه‌اندازی خط تولید چاپ دیجیتال روی پارچه در کارخانه‌های نساجی ایران.

به‌هر روی راه‌اندازی خط تولید چاپ دیجیتال روی پارچه که البته مبتنی بر هنر طراحی هنرمندان است به‌عنوان یک مزیت در سطوح تولید پارچه در کارخانه‌های نساجی به شمار می‌رود. در ادامه به برخی مزایای راه‌اندازی خط تولید چاپ دیجیتال روی پارچه در کارخانه‌های نساجی کشور می‌شود:

امکان چاپ در شمار پایین حتی ۱ عدد را دارد.

از آن برای چاپ روی سطوح مختلف می‌توان استفاده کرد.

دارای ماندگاری و کیفیت بالا است.

قابل شستشو بوده و طیف رنگی آن نسبت به روش چاپ مستقیم بیشتر است.

راه اندازی خط تولید چاپ دیجیتال روی پارچه به دو روش مستقیم و غیرمستقیم انجام می‌شود.

در راه‌اندازی خط تولید چاپ دیجیتال روی پارچه به روش مستقیم مانند روش‌های چاپ با دستگاه غلطکی، چاپ اسکرین، چاپ قالبی و چاپ دیجیتالی با دستگاه چاپ جوهر افشان طرح مورد نظر توسط دست یا دستگاه مستقیم روی پارچه چاپ می‌شود.

در روش چاپ غیرمستقیم مانند روش سابلیمیشن ابتدا طرح مورد نظر توسط دستگاه چاپ بر روی کاغذ مخصوص چاپ درج شده و سپس به وسیله حرارت و پرس روی پارچه چاپ می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری هنرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۶۹۲۷۰، www.honaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین