پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۵۹۱
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
کامبیز مهدیزاده، داماد حسن روحانی با انتشار تصویری مدعی شده است که فرد ایستاده در سمت چپ تصویر (قیافه شبه چگوارا) حسن روحانی بوده و عکس مربوط به سال ۱۳۵۰ و سایر افراد حاضر در تصویر هم دانشجویان حقوق دانشگاه تهران هستند! شهروندان در کامنت نوشتند که چرا دروغ می‌گی؟ در سال ۱۳۵۰ قبل از انقلاب کسانیکه دانشجو بودن سرباز نبودن و معافی تحصیلی داشتند. اگر هم ِلیسانس می‌گرفتند، افسر وظیفه بودند نه سرباز. پس این آقا از طلبه‌های حوزوی بودند که سرباز شده اند نه دانشجوی حقوق. البته بعد از انقلاب از طرف انگیسی‌ها (دانشگاه‌های انگلیس) یک مدرک بعنوان دکترای حقوق به ایشان داده شد!
شعار سال: برایمان خیلی جالب است که بدانیم سه نفر دیگر موجود در عکس چه کسانی هستند و الان چکار می‌کنند و نوع رابطه شان با حسن روحانی در دوره ریاست جمهوری، به چه صورتی بوده است.
اما در خصوص حسن. به قیافه ات نمی‌خورد روزی رئیس جمهور شوی، درست عرض می‌کنیم یا نه؟ بخت یاریت کرد و شدی، اما تو چه به سر ما و نسل‌های بعد آوردی، هیچ می‌دانی؟ بی دلیل یاد عبارت معروف معصومیت از دست رفته افتادیم. بماند تا بعد.

عکس-سربازی-حسن-روحانی
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین