پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۸۵۲
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
پیرو افزایش تنش بین روسیه و اوکراین و مداخلات آشکار آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و حتی ترکیه در این بین (در حمایت از اوکراین)، روسیه اقدام به تشدید فشار و تدارک تشدید احتمال حمله نظامی به اوکراین را گرفته است. تصاویر ماهواره‌ای نشان دهنده بخشی از این تدارکات و صف آرایی هاست.
شعار سال: ماهواره‌های متعلق به شرکت "Maxar Technologies" از تعدادی از سایت‌های نظامی بزرگ در غرب روسیه عکس گرفته اند.

غرب که از حمله جدید روسیه به اوکراین بیم دارد، می‌گوید که حدود ۱۰۰ هزار سرباز روسی در مرز اوکراین حضور دارند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، گفته حدس او این است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه وارد جنگ با اوکراین خواهد شد، اما قصد یک جنگ تمام عیار را ندارد.
تصاویر ماهواره‌ای از تجمع عظیم نیرو‌های روسیه در مرز اوکراین
وی در کنفرانسی خبری در کاخ سفید در اولین سالگرد ریاست جمهوری اش در مورد تهدید حمله نظامی روسیه گفت: حدس من این است که او وارد خواهد شد، باید کاری بکند.

بایدن در پاسخ به سوالی درباره نیات پوتین گفت: آیا فکر می‌کنم که او غرب را محک خواهد زد؟ آمریکا و ناتو را تا جایی که بتواند خواهد آزمود؟ بله، فکر می‌کنم چنین خواهد کرد، اما بهایی جدی و گزاف بابت آن پرداخت خواهد کرد.
 
تعداد بازدید : 16
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو، تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۵۲۹۳۶۳، www.fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین