پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۰۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
نماینده سقز و بانه تاکید کرد: مسئولین باید به وعده های خود در هر شرایط عمل کنند وعده های توخالی به مردم ندهند.
شعارسال: محسن بیگلری در جلسه دیدار دهیاران و شورای های بخش کانی سور با حضور نماینده سقز و بانه که در بخشداری شهر کانی سور برگزار شد، گفت: تعدادی از مسئولین وعده های به مردم می دهند اما متاسفانه به وعده های خود عمل نمی کنند.

او افزود: مسئولین باید زمانی به مردم قول بدهند که امکان اجرایی کردن آن را داشته باشند و از مسئولینی و وزیران که به وعده های خود عمل نمی کنند گلایه مند هستم.چراکه مسئولین و سفیران مردم باید در برابر مردم پاسخگو باشند.

وی خاطر نشان کرد: تعدادی از مسئولین تا زمانی که به جایگاه می رسند خادم استاندار، نماینده و مردم هستند اما به محض رسیدن به جایگاه و مقامی همه وعده ها، قول و قرارها را فراموش می کنند.

بیگلری به انتخاب مدیر کل راه شهرسازی استان اشاره کرد، گفت: من یکی از بانیان انتخاب مدیر کل راه شهرسازی بودم چراکه آقای ملکی 6 هزار میلیارد ریال(600میلیارد تومان) بدهی در استان لرستان که مساحت آن نصف کردستان داشته اما 82 درصد راههای روستایی این استان آسفالت شده این درحالی است که 48 درصد راههای روستای کردستان آسفالت شده است.

وی افزود: برای ترمیم جاده بانه- سردشت بارها پیگیری کردم تا جاده را ترمیم کنند که متاسفانه با وجود پیگیرهای زیاد وضعیت این جاده چندان تغییر نکرده است.

نماینده سقز و بانه اظهار داشت: برای جاده بانه- ابولحسن بارها وعده دادند و ما را شرمنده مردم کردند و برای آسفالت روستای "گوره دار" یکسال قبل وعده دادند اما همچنان عملی نشده است.

وی افزود: مهندس گرجی امروز وعده دادند تا شنبه همین هفته آینده جاده این مسیر را ترمیم کنند که امیدوارم این وعده را فراموش نکنند.

بیگلری اظهار کرد: تازمانی که در صحن علنی مجلس سوال نکردم و تذکر ندادم وزیر ارتباطات به وعده های خود عمل نکرد برای نصب تلفن ثابت به روستای منیجلان و چندین روستای دیگر وعده دادند که باید انجام شود.

وی گفت: یکی از گلایه های من از مخابرات بحث آنتن دهی موبایل است که آن را وظیفه شرکت زیرساخت می داند این در حالی است که در بانه و سقز شرکت زیرساخت نمایندگی ندارد.

وی تصریح کرد: این اقدام کاملا غیر منطقی و کارشناسی نشده است چراکه شرکتی که متولی در منطقه ندارد، معنی ندارد که باید در سقز و بانه نمایندگی داشته باشند.

وی به اجرای برنامه های فرهنگی بخش نمشیر اشاره کرد، گفت: اجرای این برنامه های در این بخش با وجود مشکلات موجود جای تقدیر است که امیدوارم همه بخش های شهرستان انجام فعالیت های فرهنگی و هنری تلاش کنند.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان برپایی جمعه بازار را یک اقدام مناسب خواند، گفت: با توجه به اینکه در جمعه بازار کالاها با قیمت های کمتر به دست مصرف کننده می رسد اقدام مناسبی است که امیدوارم در شهر بانه نیز این اقدام انجام شود.

وی تاکید کرد: باید فروشندگان دقت کنند اجناس با کیفیت به دست مصرف کننده برسانند و از توزیع از اجناس و کالاهای بی کیفیت و تاریخ گذشته خوداری کنند.

بیگلری به اهمیت انتخابات در تاثیر گذاری انتخابات در توسعه و عمران منطقه اشاره کرد، گفت: شورای دلسوز شهردار دلسوز را انتخاب می کند شهردار دلسوز هم شهر را آباد می کند و این مهم در مورد شوراهای روستا و دهیاران صدق می کند.

وی اظهار کرد: برای رفع مشکل کنتورهای تک خوان اعتبار حدود 10 میلیارد ریال به سقز و بانه اختصاص داده شده که براساس جمعیت تقسیم می شود و ابولحسن نخستین روستای است که کنتورهای آن عوض شود.

نماینده سقز و بانه افزود: برای روستاهای دیگر باید لیستی از طرف بخشداری به من ارائه شود که با توجه به اهمیت روستاها این اعتبار را اختصاص دهیم.

او افزود: مسئول آب و فاضلاب شهری و روستای کشور وعده دادند که مشکل آب شهرهای کانی سور، بوئین و آرمرده حل کنند و اعتباری به آن اختصاص دهد که این موضوع نیاز به پیگیری از طرف مسئولان شهرستان دارد.

بیگلری تاکید کرد: تا پایان دوره نمایندگی خودم به تمام روستای های بانه گاز رسانی می کنم.

نماینده سقز و بانه در سفر یک روزه خود با بانه از بیمارستان 96 تخت خوابی گلشهر و درمانگاه تامین اجتماعی این شهر بازدید کرد گفت: این بیمارستان تا 5 ماه آینده به بهره برداری می رسد و درماندگاه تامین اجتماعی در سال آینده به بهره برداری می رسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری کرد پرس، تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 آبان 1395، کدخبر: 117831 ، www.tnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین