پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۹۹۷
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
مدیر نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس گفت: مستندات لازم برای متقاضیان دریافت مجوز تاسیس انواع نهاد‌های مالی به وزارت اقتصاد به منظور بارگذاری در درگاه ملی مجوز‌ها ارسال شده است.
شعار سال: رضا نوحی با اشاره به موضوع ساماندهی و تسهیل اعطای مجوز‌ها گفت: نهاد‌های مالی هم از این موضوع مستثنا نیستند و ما مدارک و شرایط موسسان نهاد‌های مالی را برای اخذ مجوز در اختیار وزارت اقتصاد قرار داده ایم.

وی گفت: پس از بارگذاری این مدارک در درگاه ملی مجوز‌ها در خواست‌های افراد از طریق این سامانه دریافت و در محیطی شفاف پیگیری و بررسی خواهد شد.

مدیر نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس گفت نهاد‌های مالی شامل انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری ثابت مختلط در سهام و شرکت‌های سبدگردان؛ شرکت‌های پردازش اطلاعات مالی؛ شرکت‌های مشاور مالی؛ شرکت‌های تامین سرمایه و کارگزاری‌هاست.

وی افزود با این حال این نهاد‌های مالی علاوه بر منابع خود منابع مردم را نیز در اختیار می‌گیرند و به همین علت باید قبل از هرگونه اعطای مجوز تمام شرایط آنان از جمله سوابق و صلاحیت علمی و تجربی متقاضیان و توان مالی آن‌ها به دقت بررسی شود.
 

تعداد بازدید : 9


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: www.iribnews.ir/۳۳۶۳۳۸۷
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین