پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۷۳۰۹۹
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
پیرو صحبت‌های رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در خصوص بین المللی بودن خروجی‌های برخی از دوره‌های آموزشی این سازمان، شائبه توصیه و تشویق به مهاجرت نیروی کار توسط ایشان مطرح شده که برداشتی مطلقا اشتباه است. برخی از ادله‌های نادرست بودن این برداشت در متن زیر آورده شده است.
شعار سال: دکتر غلامحسین حسینی نیا رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای در خصوص توانمندی‌های آموزشی این سازمان و امکان ترجمه رسمی مدارک و گواهی‌های اعطا شده به حرفه آموزان خصوصا در رشته‌های فنی، تعمیرات تخصصی، آی‌تی و فناوری اطلاعات و همچنین استقبال کشور‌های دیگر از این توانمندی‌ها، صحبت کرده است.
 
تعداد بازدید : 3
 
این صحبت‌ها باعث ایجاد برخی شائبه‌ها و تفسیر به رای در خصوص تشویق غیر مستقیم مهاجرت به خارج نیروی کار توسط ایشان شده است. در این باره باید توضیح داد که نه تنها چنین برداشت‌هایی به هیچ وجه صحیح نمی‌باشد، بلکه سازمان فنی و حرفه‌ای با در پیش گیری نوعی نظام‌های بنیادین در برنامه ریزی، قصد تحول آفرینی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای منطبق با استاندارد‌های جهانی را دارد.

این سازمان دنبال کننده نیازسنجی دوره‌ها مبتنی بر آمایش سرزمین، تحول آفرینی در اجرای طرح صلاحیت‌های حرفه‌ای، توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای سربازان، مهیا سازی امکانات و تسهیلات اعتباری برای فعالان دنیای کار بعد از طی دوره‌های آموزشی، ارتقا سطح کمی و کیفی آموزش‌ها و گرایش به سمت نیاز‌های روز و مواردی همانند است.

سازمانی که متناسب با ماموریت‌های توسعه‌ای کشور قصد تربیت نیروی حرفه‌ای و کاهش بیکاری و تقویت فرآیند‌های اشتغال زایی را دارد، نمی‌تواند توصیه کننده به مهاجرت باشد. خوبی‌ها را پاس بداریم لطفا.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین