پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۱۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
آیا خبرنگارانی که واقعیت را از زبان معاون شما بیرون کشیدند و سعی در نجات سازمان تعاون روستایی از تار عنکوتی جریان فساد داشتند، خبرنگار زرد هستند؟ چه زود نتیجه تلخ سیاست غلط تزریق نیرو‌های ناآشنا و بیگانه با بدنه جهاد کشاورزی را چشیدید و چه ساده آبروی این وزارت ممزوج با سفره‌های ملت در رنج را بردید!
شعار سال: سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی که چند ماهی است در مقابل افشاگری رسانه‌ها مبنی بر ابهام درجا به‌جایی چندین تُن زعفران، فروش ده‌ها هزار تن خرما، چند صد میلیارد تومان ضرر و زیان به سازمان در خرید غیرمتعارف پرتقال و سیب که خبرنگاران صدا و سیما و بخش خصوصی مطرح نمودند، سپرده شدن کار نظارت بر خرید حدود هزار میلیارد تومان میوه به یک شرکت بازرسی ۱۰۰ هزار تومانی سکوت کرده و در سفر خود به یکی از استان‌ها، این خبرنگاران رسانه‌ها و روزنامه نگاران را زرد نامید!

در حالی که این خبرنگاران در راستای اهداف رهبری و کمک به اقتدار غذایی با مدد و راهنمایی برخی نمایندگان خدوم مجلس، مسائل زیرپوستی در سازمان تعاون روستایی را افشا کردند به نحوی که اینک دیوان محاسبات، سازمان تعزیرات و مجلس باید ورود جدی‌تری داشته باشند.

تعریف عرفی رسانه زرد و خبرنگار زرد عبارت است از: رسانه‌هایی است که برای نان به نرخ روز خوردن، به صورت غیر واقعی مجیز وزرا و معاونین آن‌ها را می‌گویند نه خبرنگارانی که بنا به رسالت خود و برای کمک به بقای وزارتخانه و ارتقای جایگاه آن بدون هیچگونه توقع و انتظاری و با پرداخت هزینه‌ها از جیب شخصی بطور رایگان اطلاع رسانی می‌کنند.

سوال این جاست که اگر ساداتی‌نژاد همراه و همسو با حرکت هیات مینی بوسی در سازمان مرکزی تعاون روستایی نیست، باید از خبرنگاران عذرخواهی کند.

خبرنگاران چرا باید در افشاگری ملی خبرنگار زرد نامیده شوند؟ چرا آقای وزیر از خبرنگاران عذرخواهی نکرد و آنان را زرد نامید! آیا آقای دکتر حیدری، مجری سالم و زبردست صدا و سیما که چنین افشاگری کرد، خبرنگار زرد است؟ آیا آقای آذری بقا که امنیت خود را به خطر انداخت و پیشنهادات نان و آبدار مالی و مشاوره‌ای را رد کرد، اما حق طلبی وی به افشای اسرار‌های زیادی انجامید، خبرنگار زرد است؟ آیا آقای دکتر قالیباف، مجری زبردست و ضد فساد صدا و سیما که واقعیت را از زبان معاون شما بیرون کشید و سعی در نجات سازمان تعاون روستایی از تار عنکوتی جریان فساد داشت، خبرنگار زرد است؟ چه کسانی شریک و مباشر این حرکت‌ها هستند؟ باید مشخص شود.

آقای وزیر؛ بلاخره و چه زود نتیجه تلخ سیاست غلط تزریق نیرو‌های ناآشنا و بیگانه با بدنه جهاد کشاورزی را چشیدید و چه ساده ابروی این وزارت ممزوج با سفره‌های ملت در رنج را بردید. چند شبی است وزارت جهاد کشاورزی را نقل محافل کردید و نگاه سنگین ملتی را که در نان شب خود مانده اند، بر پرسنل خدوم جهاد کشاورزی تحمیل کردید.

معاون حضرتعالی در سازمان تعاون روستایی آنقدر ساده و روان در رسانه ملی آمار عجیب از خود ارائه کرد که بی اطلاع‌ترین افراد هم با مقایسه ساده قیمت میادین و اعداد نجومی معاون بی اطلاع شما، حالش بد می‌شد.

آقای ساداتی نژاد، این شروعی است که اگر بر ادامه آن اصرار داشته باشید روز‌های تلخ تری را تجربه خواهید کرد و حیف و صد حیف که چوب این اشتباه را مردمی خواهند خورد که لایق آن نیستند. پوزش بخواهید و برای دفع ضرر با برداشتن این مدیران اقدام کنید تا دیرتر نشده است.

آقای وزیر چنانچه همراهی و مشارکتی در این جریان ندارید در اولین روز‌های هفته آینده ضمن عذرخواهی رسمی از خبرنگاران با شرافت، با حضور در کمیسیون کشاورزی مجلس و همچنین حضور در خدمت اعضای هیئت رئیسه مجلس از حرکت باند مافیایی اختلاس و رانت و شبهات ایجاد شده، اعلام برائت کنید و تکلیف چنین افرادی را روشن نماید.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اسرار امروز، تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: www.asraremrooz.ir/۲۷۰۶۵۷۱
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
0
0
مردک نمی دونست چی داره می گه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین