پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۱۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
چه خون‌ها دادیم و چه جان فشانی‌ها برای این کشور صورت گرفت و می‌گیرد. چه راحت با کم توجهی‌ها، دست برخی از دزدان بیت المال را باز گذاشته ایم؟ ببینید شاید اندکی وجدانتان درد گرفت و قدمی برای آسان کردن مرگ تان برداشتید. هیچ بحثی در خصوص دین، شرف، غیرت، انسانیت، آخرت، محدود بودن دنیا و مواردی همانند نداریم. فقط ببینید. بغض را ببینید، غیرت و شرف را هم حس کنید. تصاویر گویاست.
شعار سال: روز گذشته، پیکر گلگون کفن تیمسار جانباز ارتش (امیر سرتیپ دوم زرهی)، جاوید میرجمهری با ادای تشریفات و احترامات نظامی در خاک وطن آرام گرفت. فرزندان ارتشی اش در مراسم خاکسپاری پدر حماسه دیگری آفریدند.

جای دارد مراتب اعتراض خودمان را به ضعف اعاده حقوق عمومی و فرآیند‌های بازرسی و نظارت غیر موثر در کشور که منجر به تسهیل در برخی از ویژه خواری‌ها، رانت‌ها و فساد‌های مدیریتی شده است، اعلام کنیم.
غیرت و شرف در رگ‌های جوانان این وطن جاری است و شایسته است به پاس تمامی مجاهدت‌ها و زحمات، شاهد تشدید مقابله با فساد‌های مدیریتی از انتصابات نادرست گرفته تا برنامه ریزی‌های ویترینی، از رانت و فساد و ویژه خواری گرفته تا رشا و ارتشا، باشیم.
تعداد بازدید : 33

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
2
فقط باید دید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
1
دلم گرفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین