پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۳۱۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس غیردولتی را مورد آنالیز قرار دهید و سعی کنید ممیزی داشته باشید و همچنین مدارس را ارزیابی کنید.
شعار سال: یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در یکصد و هجدهمین جلسه شورای سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی که در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: پایش نظام آموزشی و کنترل کیفیت آن در همه مدارس، باید توسط متخصصان صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد که سازمان مدارس و مراکز غیردولتی مجموعه منسجمی است که ظرفیت‌های خوبی دارد، افزود: انتظار است به‌گونه‌ای شهریه مدارس غیردولتی را اعلام کنید که شهریه مصوب اعلام شده با شهریه‌ای که مدارس از اولیا طلب می‌کنند، یکی باشد.

وی افزود: پیشنهاد من به مجموعه غیردولتی این است که هر رقمی را که در شهریه مدارس غیردولتی تعیین می‌کنید، شفاف باشد و همان رقم در اختیار خانواده ها، قرار گیرد.

نوری ادامه داد: مدارس غیردولتی را مورد آنالیز قرار دهید و سعی کنید ممیزی داشته باشید و به مدارس غیردولتی، بر اساس ساحت‌هایی که در آن پیشرفت داشته‌اند، نمره داده و آن‌ها را ارزیابی کرده و نتایج ارزیابی را شفاف‌سازی کنید.

وی گفت: ایجاد تشکیلاتی، چون سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت مردمی باید به بالندگی‌ای برسد که به صورت یک نهاد کاملا مردمی جلوه کند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است در راستای شعار شفاف سازی دولت سیزدهم شاخص‌های مدارس غیردولتی مبتنی بر سند تحول آموزش و پرورش باشد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری بین المللی قرآن، تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: www.iqna.ir/۴۰۳۷۰۵۷
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین