پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۴۸۳
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳
در پی درج خبر تعطیلی بزرگترین کارخانجات خوراک استان قم، نماینده استان قم در مجلس شورای اسلامی به همراه رییس سازمان جهاد استان وهیات همراه در روز جمعه از دوکارخانه‌ی بزرگ تولیدکننده خوراک در استان قم بازدید نمود و از نزدیک در جریان مشکلات ایشان قرار گرفتند.

شعار سال:در پی درج خبر تعطیلی بزرگترین کارخانجات خوراک استان قم ، نماینده استان قم در مجلس شورای اسلامی به همراه رییس سازمان جهاد استان وهیات همراه در روز جمعه از دوکارخانه ی بزرگ تولیدکننده خوراک در استان قم بازدید نمود و از نزدیک در جریان مشکلات ایشان قرار گرفتند.
 
 در پی بازدید دبیر کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران، مدیرعامل اتحادیه تعاونی های کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان کشور، مدیرعامل تعاونی کارخانجات استان قم و معاون بهبود تولیدات دامی استان قم از کارخانجات تولیدکننده خوراک در سطح استان و انتشار خبر آن نماینده ی قم در مجلس شورای اسلامی بلافاصله نسبت به این مضوع عکس العمل نشان داد.
 
 احمد امیرآبادی فراهانی نماینده استان قم در مجلس شورای اسلامی به محض مطلع شدن از این موضوع، بلافاصله بازدید از کارخانجات تولید کننده خوراک استان را در دستور کار خود قرار داد و در روز جمعه ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ از دو کارخانه بزرگ تولید کننده استان که در حالت تعطیل بودند، بازدید بعمل آورد.
 
محمدرضا حاجی رضا، رییس سازمان جهاد استان قم به همراه معاون بهبود تولیدات دامی استان و کارشناسان و رییس اداره تعاون استان، این نماینده مجلس را در این بازدید همراهی کردند.
 
در بازدید روز آدینه، از کارخانجات آیریک دانه و آریا دان رشد در شهرک صنعتی شکوهیه مورد بازدید قرار گرفت که مدیران کارخانجات فوق در نشستی صمیمی ضمن بازدید از مجموعه تحت پوشش و ارایه پتانسیل های موجود در این واحدهای تولیدی به ارایه گزارش در مورد مشکلات خود و دلیل تعطیلی در دوسال گذشته پرداختند.


دلایل علمی، اقتصادی و فنی عدم توزیع نهاده های خام دامی در بین بهره برداران، استفاده از دان آماده و کنسانتره های دامی برای واحدهای تولیدی، لزوم استفاده از این محصولات بهداشتی و همینطور مزایای استفاده از آن جهت بهبود بهره وری خوراک و میزان صرفه جویی در سطح استان و کشور از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
 
حضور این نماینده مجلس و رییس سازمان جهاد استان آن هم در روز تعطیل موجب شگفتی کارخانجات تولید کننده قرار گرفت و مدیران این دو کارخانه اعلام داشتند این اولین باری است که در طول فعالیت کاری این دو مجموعه اتفاق افتاده است و موجبات دلگرمی آنان را فراهم آورده است.
 
در انتهای بازدید مسوولین پارلمانی و دولتی مقرر شد که در اسرع وقت مشکلات این کارخانجات مورد بررسی، پیگیری قرار گیرد و جهاد استان نسیت به پیگیری موضوع در وزارت جهاد کشاورزی اقدامات لازم را بعمل آورد.
 

لازم به ذکر است طی گزارش دریافتی، دیدگاه مسوولین جهاد استان در دولت سیزدهم و با روی کار آمدن رییس جدید سازمان به کلی تغییر کرده و حمایت های زیادی از بخش تولید خوراک در دو ماه گذشته صورت گرفته است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری  آگنا  ، تاریخ انتشار:  14 اسفند 1400، کدخبر: 74399، www.agna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین