پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۷۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
معاون وزیر راه و شهرسازی از ارائه خدمات ویژه شرکت های هواپیمایی به زائران اربعین خبر داد و گفت: طبق قرارداد ایرلاین ها هر مسافری که از پرواز خود جا ماند می تواند از پرواز بعدی یک ایرلاین دیگر به صورت رایگان استفاده کند.

شعارسال: علی عابدزاده، رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به ارائه خدمات ویژه از سوی شرکت‌های هواپیمایی داخلی در ایام اربعین گفت: برای این ایام، ایرلاین‌ها قراردادی منعقد کرده‌اند که خدمات پشتیبان به یکدیگر ارائه دهند که یکی از این خدمات، پذیرش مسافران جا مانده از پرواز است.

وی افزود: این عرف بین‌المللی است که ایرلاین ها با یکدیگر قرارداد منعقد می کنند که چه در پروازهای بین المللی و چه در پروازهای داخلی خدمات پشتیبانی به یکدیگر ارائه دهند.

عابدزاده با اشاره به این خدمات ویژه گفت: این خدمات می تواند تامین هواپیمای جایگزین و پشتیبان پرواز باشد و یا اینکه ایرلاین ها مسافران یکدیگر را در شرایط مختلف می پذیرند.

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان این که این اقدام به سیاست های اقتصادی و رفاهی که شرکت ها برای مسافران در نظر می گیرند، بر می‌گردد، گفت: امیدوارم همه شرکت ها این قرارداد را با یکدیگر داشته باشند و در نهایت به مسافران سرویس‌های بهتری ارائه دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار خبر 30 آبان 1395، کدمطلب: 430484 ،www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین