پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۹۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶
حسین دماوندی مشاور سابق رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع، از شهریور ۱۴۰۰ عهده دار معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی است. ادعا می‌شود که با وجود گذشت حدودا شش ماه از انتصاب وی در این سمت، نامبرده به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر وابسته به بنیاد شهید، عضو هیئت مدیره شرکت مرغ دیزباد است؟ بدون تائید یا رد روایت، منتظر دریافت توضیحات روشنگر افکار عمومی هستیم.
شعار سال: حسین دماوندی مشاور سابق رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع، از شهریور ۱۴۰۰ عهده دار معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی است. ادعا می‌شود که با وجود گذشت حدودا شش ماه از انتصاب وی در این سمت، نامبرده به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر وابسته به بنیاد شهید، عضو هیئت مدیره شرکت مرغ دیزباد است؟

ادعا شده که معاون وزیر جهاد کشاورزی در همین ایام که در وزارت جهاد کشاورزی مشغول است در دیگر شرکت مرغی زیر مجموعه بنیاد شهید، یعنی شرکت مرغ اجداد زربال عضو هیئت مدیره است و در کنار همه این‌ها در شرکت خصوصی پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر هم حضور دارد.

بدون تائید یا رد روایت، منتظر دریافت توضیحات روشنگر افکار عمومی هستیم. اگر روایت درست است، دماوندی پاسخ دهد که بین منافع عمومی و منافع شرکت‌هایی که در آن‌ها حضور دارد کدامیک را نرجیح می‌دهد و با این تعارض منافع چگونه کنار می‌آید؟
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی سرائر
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین