پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
هیجانات جمعی است و نیازمند پیگیری‌های خاص انتظامی و تدبیر ویژه قانون. نمی‌دانیم کجا است و حتی بدلیل عدم مشاهده ماسک روی صورت افراد، نمی‌دانیم که برای امسال است یا سال‌های گذشته. اما ضرورت دارد با رویکرد انتظام بخشی اجتماعی با این نوع تخریب گری‌ها مقابله شود. کم توجهی در مقابله با این نوع هیجانات و تخریب گری ها، آشوبگری‌های آتی و ملاحظات امنیتی را به همراه خواهد داشت. سربسته عرض شد.
شعار سال: شاید بتوان با تحلیل پلاک خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها عبوری، لهجه راوی‌های ویدئو، نام و شماره تماس روی درب مغازه‌ها، شکل و شمایل خیابان و میدان و... به راحتی پی برد که مربوط به کجاست. تحلیل پس زمینه‌ها و تمرکز روی چهره‌ها هم می‌تواند کمک کار مناسبی در تشخیص زمان وقوع و احراز هویت مهاجمان باشد.
تا اینجای داستان حتی ممکن است ما را صرفا به نوعی برخورد هیجانی محله- رویداد محور (چهارشنبه سوری) برساند که در صورت نداشتن شاکی خصوصی، ارزش پیگیری انتظامی و قضایی را هم نداشته باشد.
نکته ظریف نهفته در این کلیپ، پتانسیل بالای اوباشگری و آشوب کشی کاملا مشهود است. اگر در رویداد‌های عادی با این صفت بشدت خطرناک مقابله نشود، در موقعیت‌های خاص، شاهد پیامد‌های کاملا مشهود امنیتی خواهیم بود. موضوعی که بسادگی نمی‌توان از کنار آن عبور کرد.
از فرماندهی محترم نیروی انتظامی، ادارات کل واجای استان‌ها، دادستان کل کشور بعنوان مدعی العموم و بسیج محلات، انتظار می‌رود که اقدام به شناسایی، پیگیری و تمرکز خاص بر روی این ویدئو کنند.
خدای ناکرده قصد هیچگونه قدرت نمایی وجود ندارد، اما همین که جوانان و نوجوانان صحنه جرم حاضر متوجه شوند که سایه پلیس و قانون، حتی در رویداد‌های هیجانی هم گسترده است، جهت دهندگی سازنده در زندگی شان خواهد داشت.

تعداد بازدید : 32

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
خیلی وحشی بودند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین