پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۴۴۱
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
یک هماهنگی ساده بین شهرداری و وزارت نیرو برقرار نبوده است. کلی هزینه برای چراغانی سال نو شده و وزارت نیرو هم برق‌های معابر را قطع کرده؟ خودتان مقصر را پیدا کنید؟ ادامه این داستان ناهماهنگ و بازی الاکلنگی این طور می‌تواند ادامه یابد که شهرداری در اقدامی تلافی جویانه برود درب اداره برق را پلمپ کند و اداره برق برود برق شهرداری را قطع کند؟ آقا صحبت‌های عبدالمطهر محمدخانی قابل پذیرش است؟
شعار سال: ظاهرا با افزایش شدید مصرف، وزارت نیرو برای مدیریت عدم قطعی، برق بسیاری از معابر تهران در شب‌ها را قطع کرده و عملا این سازه‌ها بلاتکلیف شدند.

سخنگوی شهرداری تهران، از «قطع برق معابر تهران برای مدیریت عدم قطعی» و بنابراین بلا استفاده ماندن نورپردازی‌های شهری خبر داد و اینگونه به انتقادات عدم نورپردازی خیابانها در نیمه شعبان و سایر ایام سال پاسخ داد.

عبدالمطهر محمدخانی در حساب توییتری خود در پاسخ به انتقاداتی مبنی بر عدم نورپردازی خیابان‌ها در نیمه شعبان و ایام سال جدید نوشت: زیباسازی و مجموعه شهرداری امسال اقدامات زیادی برای نورافشانی و نورپردازی شهری کردند.سازه‌های جدید، ریسه و چراغانی.

وی در ادامه نوشته است: ظاهرا با افزایش شدید مصرف، وزارت نیرو برای مدیریت عدم قطعی، برق بسیاری از معابر تهران در شب‌ها را قطع کرده و عملا این سازه‌ها بلاتکلیف شدند.
 
چراغانی معابر برای سال نو و پریدن پول از جیب مردم؟


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از عصر ایران ، تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر:asriran.com ،۸۳۱۶۰۶
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین