پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۵۹۴
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
فرمانده مرزبانی انتظامی کل کشور از نصب دوربین روی البسه مرزبانان خبر داد.
شعار سال: سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از مرز زمینی آستارا گفت: نیرو‌های مرزبانی در زمینه حفظ حقوق بیت المال و برای تقویت پایه‌های تولید ملی با قاچاق کالا مبارزه بی امان می‌کنند و پایش شبانه روزی مرز از لحاظ تصویری، زمینی، هوایی و بصورت هوشمند تقویت شده است.

وی افزود: کشور ایران ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر مرز دریایی دارد و در پی تاکیدات رئیس جمهور در زمینه آزادسازی سواحل در حوزه دریابانی با هماهنگی مقام قضایی اقدامات خوبی انجام شده است.

فرمانده مرزبانی انتظامی کل کشور اضافه کرد: از استانداران و فرمانداران انتظار داریم در زمینه تقویت و انسداد مرز در قالب کارگروه ویژه مرز همت کنند و در همین راستا دوربین‌هایی روی البسه مرزبانان با هدف نظارت و کنترل دقیق مرز و ارزیابی صحت عمل همکاران مرزبانی نصب شده است.

سردار گودرزی گفت: با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی و پیش بینی ورود گردشگران به گیلان، امکانات امداد و نجات دریابانی به اندازه کافی تامین شده است و آمادگی در نیرو‌ها برای برقراری امنیت در ساحل و دریا وجود دارد و اواخر سال گذشته هم تعدادی خودرو‌های عملیاتی و همچنین تعدادی شناور به استان‌های ساحلی اختصاص یافت.

فرمانده مرزبانی افزود: ارتباط و هماهنگی خوبی در حوزه معاهدات مرزی و تسهیل در تردد خودرو‌ها بین مرزبانی ایران و جمهوری آذربایجان شکل گرفته است و از رودخانه آستاراچای هم مرزنشینان استفاده می‌کنند.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۰۱۰۱۰۲۰۰۵۳۲، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین