پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۴۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
دیروز ویدئویی عجیب در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن بود و در آن تاکید شده بود که شهرداری و شورای شهر شهر بجنورد پل بوستان و پارک گردشگری آفرینش بجنورد را با دیواری بلند به زنانه و مردانه تقسیم کردند؟! این در حالی است که هیچ صحبتی از مردانه زنانه کردن پل و فضا‌های گردشگری نبوده و صرفا ایجاد بوستان تخصصی برای بانوان در حال دنباله گیری است.
شعار سال: انتشار تصاویری از دیوار روی یک پل در بجنورد باعث موجی از تخریب‌های گسترده علیه دولت در راستای پروژه دروغین و نخ‌نمای‌شده دیوارکشی شد. آنچه در این کلیپ ۵۰ ثانیه‌ای به‌صورت گسترده منتشر شده٬ بخشی از پروژه شهری است که با القای دیوارکشی دولت در بجنورد٬ کاملاً منافات داشته و یک دروغ آشکار است.

مسئولان مدیریت شهری بجنورد در تصمیمی که البته منتقدان زیادی هم داشته و دارد٬ مصمم هستند یکی از پارک‌های این شهر را به‌عنوان پارک اختصاصی بانوان نام‌گذاری و تمهیدات آن را فراهم کنند. تصاویر منتشرشده در فضای مجاز با کلیدواژه دیوارکشی٬ بخشی از دیوار‌های این پارک است که هنوز نهایی نشده است و شاید هیچ‌گاه هم نهایی نشود. اما بهره‌برداری سیاسی و ایجاد موجی از انتقادات علیه دولت به‌بهانه این دیوار با هشتک دیوارکشی٬ نشان‌دهنده بخشی از پروژه سنگین بدخواهان نظام در راستای تخریب دولت سیزدهم و توسل به دروغ و شایعه برای پیش‌برد این هدف است.

در این کلیپ تصاویر بیشتری از این پروژه و واقعیت میدانی این دیوار را می‌بینید.

تعداد بازدید : 7
 
برخی از منتقدان نیز می پزسند که در شهری که 30 درصد مردمش حاشیه نشین هستند، 36 محله سکونتگاه غیر رسمی(533 هکتار )  و 45 محله بافت فرسوده(154 هکتار) دارد ،آیا باید به چنین مسائل و مواردی پرداخت ؟

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۶۹۲۷۳۵، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
0
0
آدم باید کارش رو بلد باش. با ادا درآوردن که نمی شه مدیریت کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین