پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
مدیر تعاون روستایی خوزستان از آغاز خرید دانه روغنی کلزا توسط تعاون روستایی در شهرستان شوش خبر داد.
شعار سال: به نقل از تعاون روستایی خوزستان؛ محمدامین معین راد اظهار کرد: از ۲۰ فروردین ماه کار خرید کلزا از کلزاکاران خوزستانی آغاز و شهرستان شوش به عنوان اولین شهر با دارا بودن ۶ مرکز خرید، کار خرید کلزا را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در هر شهرستان بنا به تصمیمی که در جلسه شورای کشاورزی و با ریاست فرماندار آن شهرستان گرفته می‌شود، کار خرید کلزا آغاز می‌شود و تعاون روستایی خوزستان تا آخرین محموله دانه‌های روغنی در ۴۶ مرکز آماده خرید این محصول با ارزش و استراتژیک فعالیت دارد.

معین راد گفت: طبق برآورد‌های جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود در سال جاری بیش از ۶۰ هزار تن دانه روغنی از کلزاکاران خوزستانی خریداری شود.

وی عنوان کرد: تعاون روستایی خوزستان به دو صورت توافقی و تضمینی کلزای کشاورزان را خریداری می‌کند و تصمیم دارد به سرعت کار ارسال این محصول با ارزش را به کارخانه‌های روغن‌کشی جهت جلوگیری از فسادپذیری انجام دهد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اگروفودنیوز، تاریخ انتشار:۲۲ فروردین ۱۴۰۱، کدخبر:۷۹۷۰۸، agrofoodnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین