پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۶۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
مردم کمابیش از وضعیت ورزشگاه امام رضای مشهد در شروع بازی باخبر هستند که با اظهارات وزیر محترم کشور تفاوت‌هایی فاحش دارد. سوال اینجاست که چرا باید مقام بزرگواری، چون سردار وحیدی مبادرت به بیان مصادیقی کند که همه از وضعیت واقعی آن مطلع هستند؟ چرا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب، اجازه هزینه کردن از انقلاب را به بعضی از افراد و حفظ مثلا جایگاه بعضی دیگر می‌دهد؟ چرا قصد داریم با خلق نوعی ابهام سلیقه گرا، مردم را به سمت فاصله گیری از حاکمیت ببریم؟ اصل ماجرای فرزند سردار غیاثی در ورزشگاه امام رضا چیست آقای وزیر کشور؟ حتی سوال برای مان پیش آمده که مگر می‌شود یک نفر توان ایجاد این تخلف را داشته باشد؟ چرا قصد قربانی کردن چند نفر برای توجیه کار را داریم؟ آیا بهتر نیست که با شهامت عذرخواهی نموده، حقوق قانونی و شرعی زنان را بشکلی مشخص ابیین کرده و من بعد، مانع هرگونه تعرض و جریان شبه ناک شویم؟ اسلام در عصر ظهور نیازمند فقه پویا است سردار وحیدی عزیر، با قرائت‌های سلیقه محور و شخصی بعضا برگرفته از فقه سنتی، امکان ساخت جامعه آماده برای ظهور وجود ندارد.
شعار سال: کانال تلگرامی خط هشتم که گفته می‌شود نزدیک به «خلیل موحد» عضو پیشین شورای شهر مشهد است با انتشار یک گمانه زنی درباره برخورد با عوامل بوجود آورنده حواشی بازی دو تیم ملی فوتبال ایران و لبنان خبر داده است که " درباره ابعاد این برخورد البته روایت‌های متفاوتی وجود دارد؛ از برکناری احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال و سیدحسین غیاثی، فرزند سردار غیاثی و مسئول کمیته اجرایی هیئت به‌عنوان عوامل اصلی اتفاقات تلخ ورزشگاه امام رضا (ع) تا شایعه رفتنِ مقام بلند پایه اجرایی استان، تغییر فرماندار مشهد و همچنین معرفی سرپرست جدید برای اداره‌کل ورزش و جوانان استان. "

این کانال اطلاع رسانی درحالی از این تغییرات خبر داده است که سردار وحیدی، وزیرکشور اخیراً با انتشار گزارشی درباره حواشی این دیدار مدعی شده بود: "با وجود اینکه از سویی بیشتر از ظرفیت مجاز تماشاگر در ورزشگاه بود و هم جایی برای تماشاگر جدید وجود نداشت، برخی از مردم سعی داشتند از دیوار‌های اطراف ورزشگاه بالا بروند و به ورزشگاه ورود کنند و برای اینکه مردم متفرق شوند و این بالا کشیدن از دیوار آسیب برای کسی ایجاد نکند و یا حتی دیوار ریزش نکند، افشانه فلفل به هوا زده می‌شود، اما مستقیماً به سمت کسی اسپری فلفل زده نمی‌شود. "

این اظهارات درحالی مطرح می‌شود که «علی اصغر عنابستانی» نماینده مردم سبزوار در مجلس یازدهم ضمن غیرواقعی خواندن این مطلب وزیر کشور گفت: "وزیر کشور می‌گوید اسپری فلفل را به چشم نزدیم به هوا زدیم! این چه توجیهی است؟! چه به هوا چه به زمین اصلا چرا باید اسپری بزنید؟! اصلا چه فرقی دارد شما اسپری را به هوا هم بزنید هیچ تفاوتی ندارد در هر صورت چشم افراد داخل آن محوطه را می‌سوزاند! ما که تصاویر را دیدیم مگر وزیر کشور می‌تواند این تصاویر را انکار کند؟! آقای وزیر کشور! مگر می‌توانید تصاویر و فیلم‌ها را انکار کنید؟! ما که اشک دخترانمان را دیدیم! پسر من در آنجا حضور داشت و شاهد این اتفاقات بود. به اعتقاد من توجیهات وزیرکشور یک درصد هم قابل قبول نبود! آقای وزیر کشور نه تنها به بسیاری از سوالات را پاسخ نداد بلکه در ذهن مردم هزاران سوال دیگر را ایجاد کرد! چگونه این همه بلیط به این خانم‌ها فروخته شده است؟! "



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۰۱۸۶، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
1
0
این بنده خدا طعمه دیگرانه. یک تیر دو نشونه. هم پیدا کردن قربانی و هم حمله به سپاه . ساده اندیش نباشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
0
قرعه بنام این بنده خدا زدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
0
0
این حادثه گرچه در تاریخ ثبت شد ولی امروز که بدست فراموشی سپرده شده است در تاریخ ۱۸ آذر ۱۴۰۲ سوال می کنم الان ایشان کجاست و چه می کند؟! شهرداری مشهد به چه کسانی پاداش می دهد و محفل چه کسانی شده است؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین