پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
نمی‌دانیم واقعا چه بگوییم، لایه در لایه اهمال یا لایه در لایه فساد به اسم مصلحت، امنیت یا هر اصطلاح دهن پر کن دیگر. انحصار در هر کجای دنیا، دست هر بینش و ایدئولوژی دینی و سیاسی، در هر زمانی از تاریخ، وجود داشته باشد، فسادزا است. تاکیدی که دین مبین اسلام بشدت بر آن سفارش دارد و پاسخ طلبی و نظارت مردمی را شرط صحت دانسته است. حال با این شرایط چرا باید شاهد این حجم انحصار و ناکارامدی در بحث اینترنت و خدمات تلفن همراه باشیم؟ آقایان عزیز، عدل شالوده پایداری است، البته اگر این عبارت حضرت علی را بفهمید. خدمات اشتراک اینترنت را دقیقا ۵۰ درصد گران کرده اند (مخابرات) و باز کیفیت اینترنت بشدت ضعیف شده است. چرا؟ کدام مسئولی و مدیری جبران خسارت باید بکند؟ روز پنج شنبه هم شاهد قطعی یک ساعته اینترنت همراه اول بودیم. با خودمان چکار داریم می‌کنیم. چرا مردم باید اجازه این سبک تحقیر را در گام دوم انقلاب بدهند؟ بعد در چنین فضایی، ادعای طرح صیانت هم می‌شود؟ شلوارتان را بالا بکشید آقایان خدمات رسان در حوزه اینترنت و ارتباطات سیار، صیانت پیشکش.
شعار سال: گزارش‌ها حاکی از آن است که اینترنت همراه اول به مدت یک ساعت در بخش شرقی تهران قطع شد.

 از ساعت ۹ و نیم تا ۱۰ و نیم اینترنت همراه اول در مناطق شرقی تهران قطع شد. این در شرایطی است که این روز‌ها قطعی اینترنت زیاد شده است و در کنار آن، کاربران با سرعت پایین اینترنت مواجه هستند.

در حالی اینترنت همراه اول امروز صبح به مدت یک ساعت قطع بود که مدتی دست اپراتور‌ها دست به حذف بسته‌های اقتصادی خود زده‌اند و این موضوع باعث افزایش هزینه برای استفاده‌کنندگان از اینترنت شده است.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدبان ایران، تاریخ انتشار:۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، کدخبر:۱۳۱۰۹۷، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
0
0
یا واقعا خرید یا خودتون رو به خریت زدید. یعنی شما نمی دونید که نون دونی انحصار خدمات تلفن همراه و اینترنت برای کی هاست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین