پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۳۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
باقری اصل، معاون وزیر ارتباطات بیان داشته اند که علت نارضایتی مردم از کیفیت اینترنت رشد شتابان تقاضاست، البته کیفیت پایین نیامده و آمار‌ها این را اثبات می‌کند، اما سطح توقع مردم از سرویس‌ها افزایش یافته و تعداد کاربرانی که از سرویس‌ها استفاده می‌کنند نیز افزایش یافته‌است؟! خدمت این برادر عزیز باید عرض شود که تجریه حرفه‌ای مردم قابل تمسخر و زیر سوال بردن نیست عزیز. اگر کارت را بلد نیستی یا نمی‌توانی خدمتگزار خوبی باشی، لطفا جمع کن. چطور می‌توانی اینترنتی که دقایقی متوالی دستور جستجو در گوگل را نمی‌پذیرد، اینترنتی که با دامنه نوسان و تغییر شدید در میزان سرعت روبرو است، اینترنتی که متولیان آن تمایلی به شنیدن نارضایتی‌ها و اختلالات مشتریان ندارند، اینترنتی که پاسخگو به نیاز‌های روزمره متقاضیان به هر علت ممکن نیست، اینترنتی که با انواع محدودیت به هر دلیل ممکن روبرو است و ... را اینترنت خوب بنامی؟ ایراد از تو نیست، ایراد از سیستم بشدت متمرکز و دولتی کشور عزیزمان ایران است. وقتی این‌ها را می‌دانی و می‌گویی کیفیت اینترنت پایین نیامده، سطح توقع مردم بالا رفته! چه قضاوتی در خصوص شما کنیم خوشتیپ.
شعار سال: باقری اصل، معاون وزیر ارتباطات گفت: علت نارضایتی مردم از کیفیت اینترنت رشد شتابان تقاضاست، البته کیفیت پایین نیامده و آمار‌ها این را اثبات می‌کند، اما سطح توقع مردم از سرویس‌ها افزایش یافته و تعداد کاربرانی که از سرویس‌ها استفاده می‌کنند نیز افزایش یافته‌است.

وی افزود: در حوزه زیرساخت‌های اقتصاد دیجیتال دست‌کم باید پهنای باند ۱۰۰ مگا بیت بر ثانیه را فراهم کنیم. شورای عالی فضای مجازی حکمی داشت که طی آن باید امکان دسترسی به ۲۰ میلیون پورت فراهم شود.

باقری اصل ادامه داد: سرعت و پهنای باند کنونی برای تحول در اقتصاد دیجیتال کافی نیست. متوسط سرعت اینترنت ثابت ما زیر ۱۰ مگ است و رتبه ۱۴۴ دنیاییم. در اینترنت همراه سرعت نزدیک ۳۰ است و رتبه ما بین ۷۱ تا ۷۳ است. اگر پهنای باند کافی فراهم نشود، آرزو‌های دیجیتالمان محقق نمی‌شود.

مردم انتظار کیفیت بهتر اینترنت دارند، این توقع حق آنهاست و مردم می‌خواهند از این پلتفرم کسب درآمد کنند.
 
آقای باقری اصل، معاون محترم وزیر ارتباطات، جمع کن دادا!
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب، تاریخ انتشار:۲۳ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۷۸۷۷۵۷، www.aftabnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
0
0
جمع کن دادا رو خوب اومدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین