پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۷۰۰
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
به کرات تذکر داده شد که در دیدار با کودکان نهاد‌های حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) از انتشار چهره کودکان بشکل شفاف پرهیز شود. آقای شمخانی شما چرا؟ شما که الفبای امنیت و دور بینی را باید خوب بدانید. سازمان بهزیستی و کمیته امداد هنوز خواب تشریف دارند و پروتکل برایشان معنا ندارد.
شعار سال: مراسم عید سعید فطر در حسینیه شهدای شمخانی در اهواز با حضور دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و کودکان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم که همراه با مولودی خوانی و اجرای مراسم سنتی عید سعید فطر بود کودکان تحت پوشش کمیته امداد نهار را با دریابان شمخانی صرف کردند.

در پایان این مراسم که هر ساله در محل حسینیه شهدای شمخانی برگزار می‌شود هدایایی از سوی دریابان شمخانی به کودکان شرکت کننده در مراسم اهدا شد.

در دیدار با کودکان نهاد‌های حمایتی، چهره‌ها را بپوشانید عقل کل‌ها!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۰۱۰۲۱۳۰۸۶۱۳، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین