پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۰۵۱
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
کافی بود که این رویداد در کشور ثالثی غیر از اسرائیل اتفاق می‌افتاد، حقوق بشر ساختگی و چند استاندارده بین المللی چنان در بوق و کرنا می‌کرد که دیدن داشت. «شیرین ابوعاقله» خبرنگار الجزیره، حین پوشش اخبار یورش نظامیان رژیم اسرائیل به جنین در کرانه باختری از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفته و به شهادت رسیده است. بر اساس آمار گزارشگران بدون مرز، ۳۵ روزنامه‌نگار از سال ۲۰۰۰ تاکنون در حین انجام کار خود در سرزمین‌های فلسطینی اشغالی کشته شدند.
شعار سال: شبکه الجزیره قطر اعلام کرد که «شیرین ابوعاقله» حین پوشش اخبار یورش نظامیان رژیم اسرائیل به جنین در کرانه باختری از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفته و به شهادت رسیده است. شبکه تلویزیونی الجزیره، خبر شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار قدیمی این شبکه در فلسطین را تایید کرد.

نظامیان صهیونیست با تیراندازی مکرر مانع از امداد به موقع و «نجات شیرین ابوعاقله» شدند. علی سمودی خبرنگار روزنامه القدس نیز همراه ابو عاقله بود و او نیز از ناحیه پشت هدف گلوله قرار گرفته و مجروح شده است. وضعیت او پایدار اعلام شده است.
شهادت خبرنگار الجزیره در تیراندازی صهیونیست‌ها
لازم به توضیح است که شیرین ابوعاقله متولد ۱۹۷۱ میلادی (۵۱ ساله) در شهر قدس اشغالی بوده و در شهر رام الله کرانه باختری زندگی می‌کرد. اردوگاه جنین بامداد امروز چهارشنبه، صحنه درگیری‌های شدید بین مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان اسرائیلی بود که به این اردوگاه حمله کرده بودند.

فیلم کامل از لحظه شهادت
تعداد بازدید : 11

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین