پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۱۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
کتاب سومین رویداد الگو‌ها و راهکار‌های نویـن در هـمکاری دانشـگاههـا بـا جـامعـه و صنـعت (خلاصه ایده ها) توسط معاونت پژوهشی وزارت عتف منتشر شد و با قراردادن لینک دانلود، برای استفاده همگانی ارایه گردیده است (سامانه ساجد https://sajed.msrt.ir/report/index). در این کتاب، اقدام به معرفی برخی از ایده‌های کاربردی برای ارتبا دانشگاه‌ها با صنعت و جامعه شده که اثرگذاری معناداری بر توسعه ایده‌های فردی در اقتصاد دانش بنیان را دارد.
شعار سال: در پیشگفتار کتاب به قلم دکتر پیمان صالحی آمده است که، تغییرات در وضعیت اقتصادی، اجتماعی کشور طی سال‌های اخیر و رشد کمّی و کیفی دانشگاه‌ها و مراکز علمی، ضرورت تدوین روش‌ها و راهکار‌های نوین در همکاری متقابل بین دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت را بیش از پیش نمایان ساخته است. بر این اساس در راستای توسعه ارتباط دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت برگزاری سومین رویداد"الگو‌ها و راهکار‌های نوین درهمکاری دانشگاه با جامعه و صنعت" برنامه ریزی گردید. این رویداد با هدف شناسایی و تقدیر از ایده‌ها و الگو‌های نوین در توسعه و تسهیل ارتباط دانشگاهها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری با جامعه و صنعت برگزار گردیده است. ایده‌های نوین و برگزیده در این رویداد می‌تواند در بهبود همکاری‌های بین مراکز علمی و اجرایی موثر واقع شده و بنا به فراخور امکانات و زیرساخت‌های موجود، در دستور کار جهت اجرایی شدن قرار گیرند. خوشبختانه در سومین رویداد برگزار شده محور‌هایی مانند موارد ذیل مورد توجه قرار گرفته و پیشنهادات مفیدی ارائه گردیده است:
برخی ایده‌ها برای هـمکاری دانشـگاههـا بـا جـامعـه و صنـعت
ایده‌های خلاقانه در توسعه همکاری‌های دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت
اثربخشی و مسئولیت اجتماعی
ماموریت‌های استانی و منطقه‌ای
همکاری‌های بین المللی کاربردی
مراکز تحقیق و توسعه مشترک
فرصت‌های مطالعاتی در جامعه و صنعت
رساله‌ها و پایان نامه‌های تقاضامحور

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین