پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۰۸۲
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
اینکه یکی از آیات عظام کشور فاجعه ای، چون آبادان را به نوعی بی نظمی موردی با اثرگذاری شدید تقلیل معنا می‌دهد، برایمان جای تعجب دارد. باید خدمت حضرت آیت الله مکارم شیرازی عرض کنیم، بسیاری از امور متاسفانه دچار چنین آسیبی شده اند و باید با انقلابی دیگر (گام دوم انقلاب)، آستین همت برای اصلاح را بالا زد. بپذیریم که در گام اول بشدت مماشات کردیم که کار به خوشحالی متنفعین، منافقین و نفوذی‌ها رسید. از کلیه مراجع و آیات عظام کشور هم تقاضا داریم از جانبداری بی جهت و تعارف گونه سیاسی با مقامات و مدیران دولتی در زمینه‌های مختلف، پرهیز کنند.
شعار سال: مرجع تقلید شیعیان گفت: در حادثه آبادان دستگاه‌های مختلفی کوتاهی کردند، البته این کوتاهی منحصر به این ساختمان نیست و در جا‌های دیگر هم ممکن است وجود داشته باشد که باید به طور جد بررسی و دنبال شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مکارم شیرازی، این مرجع تقلید شیعیان در دیدار مدیرکل اطلاعات قم با اشاره به حادثۀ آبادان اظهار داشت: در آبادان فاجعه‌ای واقع شد که مربوط به ضعف خودمان بود. کار به جایی رسید که داد مردم هم بلند شد و ما هم واقعا از این قضیه ناراحت شدیم که عزیزانمان داغدار شدند.

وی افزود: در این مساله دستگاه‌های مختلفی کوتاهی کردند، شهرداری، نظام مهندسی و دیگران، البته این کوتاهی منحصر به این ساختمان نیست و در جا‌های دیگر هم ممکن است وجود داشته باشد که باید به طور جد بررسی ودنبال شود.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام عالمی مدیرکل اطلاعات قم نیز گزارشی از برنامه‌ها و اقدام‌های انجام شده توسط این اداره‌کل ارائه کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار:۱۱ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۷۹۰۵۹، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین