پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۷۹۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
صحبت در خصوص سهم ۲۵ درصدی استان تهران در مصرف گاز و تخصیص پروژه‌ها بخود، بنظر نوعی نوشابه باز کردن سیدجلال نورموسوی سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز برای خود و استان تهران بوده است. وگرنه با کمترین اطلاعی می‌توان دانست که ۳۳ درصد صنایع کشور و ۱۶ درصد جمعیت کشور در استان تهران زندگی می‌کنند. همچنین سبک شهرنشینی در این استان بشدت گسترده بوده و ممکن است چند درصدی از الگوی متعارف کشور بالاتر باشد. طرح این مسئله بعنوان خبر توسط شانا هم جای بحث و، اما و اگر تبلیغاتی دارد.
شعار سال: به نقل از شرکت گاز استان تهران، سیدجلال نورموسوی با حضور در پانصد و سی‌امین نشست هیئت مدیره شرکت گاز استان تهران که با حضور سیدمحمد هدایی‌پور، سرپرست این شرکت برگزار شد، گفت: شرکت گاز استان تهران با توجه به تراکم جمعیتی و حجم کاری بالا، ۲۵ درصد مصرف گاز، پروژه‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و ... را در سطح شرکت ملی گاز ایران از آن خود کرده است.

وی افزود: تصمیم‌هایی که در نشست‌های هیئت مدیره گرفته می‌شود می‌تواند برای دیگر استان‌ها نیز الگو باشد، به همین دلیل نتیجه این نشست‌ها اهمیت دارد.

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: افرادی که در این شرکت فعالیت می‌کنند از نفرات برتر و خبره هستند و تاکنون تصمیم‌های مثمری گرفته‌اند و امید است به‌واسطه گاز پایتخت شاهد توسعه نفرات شایسته در سطح ستاد ملی گاز و دیگر نواحی با عنوان‌ها و مسئولیت‌های بالاتر باشیم.

نورموسوی در پایان به همراه اعضای هیئت مدیره شرکت گاز استان تهران از ساختمان جدید (پونک) این شرکت بازدید کرد.
کجای سهم ۲۵ درصدی استان تهران در مصرف گاز تعجب دارد؟
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی شانا، تاریخ انتشار:۱۸ خرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۴۵۷۹۱۵، www.shana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین