پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۶۶۱
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
در دولت قبل در چندین مورد (نمونه استان خراسان شمالی، خراسان رضوی و ...) و در دولت حاضر بعنوان چندمین بار شاهد برخورد استاندار‌ها با لحنی ناشایست با مدیران و مسئولان محلی و استانی هستیم. چه کسی مسئول کنترل استاندارد‌ها و چارچوب بخشی رفتاری استاندارد در این خصوص است؟ استاندار هستی، باش. مستخدم دولت هستی و خادم مردم. حق خروج از جارجوب را به وزر نمی‌دهیم چه برسد به یک استاندار. ورای قضاوت در خصوص حقانیت استاندار گلستان یا مسئول تالاب میانکاله، درخواست رسیدگی به دو موضوع حاشیه‌های لایروبی میانکاله و استاندارد کردن نوع برخورد با مدیران استانی توسط استانداران را از رئیس جمهور داریم.
شعار سال: فیلم فریاد استاندار گلستان بر سر رئیس منطقه میانکاله در روز‌های اخیر در فضای مجازی دست به دست شد. در این فیلم که روابط عمومی استانداری گلستان منتشر کرده، می‌بینیم که استاندار گلستان با ادبیاتی عجیب به علی کلانه مامور سازمان محیط زیست و مسئول منطقه میانکاله می‌گوید: «تو چه کاره هستی که نامه دستی می‌نویسی؟ حد خودت را بدان قانون را بشناس.» این عصبانیت استاندار به این دلیل است که رئیس منطقه میانکاله با لایروبی خلیج گرگان مخالفت کرده و اخطار توقف پروژه را داده است.
 
تعداد بازدید : 3

در روز‌های اخیر این فیلم واکنش تعدادی از فعالان محیط زیست و محیط‌بانان را هم برانگیخت. همچنین پیش از این رئیس پژوهشکده علوم زمین سازمان زمین‌شناسی هم لایروبی خلیج گرگان را اقدامی غیر علمی دانسته و صراحتا تاکید کرده بود که لایروبی باعث وخیم‌تر شدن حال خلیج گرگان خواهد شد.

برخی از فعالان محیط زیستی با توجه به شواهد معتقدند که هدف از لایروبی خلیج گرگان، کلید زدن طرح گردشگری آشوراده است.

در گزارش ویدیویی پیش رو، علی کلانه دلایل مخالفت خود را با لایروبی خلیج گرگان توضیح داده است. او معتقد است: نباید از پولی که برای احیای خلیج گرگان اختصاص داده شده برای سایر مشکلات هزینه کرد و خلیج گرگان و تالاب میانکاله را بهانه قرار داد.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۲۳ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر:۸۴۴۳۱۲، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین