پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۹۷۲
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
مدیرکل دفتر بازرسی را کنار نهادند. مدیرکلی که بشکلی حرفه‌ای برای این دفتر زحمت کشیده و خدمات رسانی می‌کرد. برخی از آقایان فکر می‌کردند که خیمه زدن‌های آتی سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات باید رخنه گاهی در درون وزارت داشته باشد و احتمالا شک شان به دفتر بازرسی رفت. طبق حکم ساداتی نژاد، محسن ترلانی مدیرکل شده است. خداوند عاقبتت را بخیر کند جناب دکتر ساداتی نژاد.

شعار سال: وزیر جهاد کشاورزی در حکمی سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.

به نقل از وزارت جهاد کشاورزی؛ «سید جواد ساداتی نژاد» در این حکم «محسن ترلانی» را به سمت سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است‎؛ امید است با استعانت از خداوند متعال و با هماهنگی و تعامل معاونین محترم وزیر، رؤسا و مدیران سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تابعه و استفاده از ظرفیت‌های همکاران آن دفتر در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا)، تاریخ انتشار:30خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: 76267، agna.ir

 

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین