پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۲۳۷
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان عراق تصویر جالبی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
شعار سال: شهناز یاری که سال گذشته هدایت تیم ملی فوتسال بانوان عراق را برعهده گرفت دست به کار بزرگی زد و در مسیر قهرمانی مسابقات غرب آسیا، تیم ملی کویت را با مربیگری شهرزاد مظفر، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران شکست داد و در فینال هم از سد عربستان گذشت تا در نخستین گام حضورش موفق به کسب جام برای تیم ملی فوتسال بانوان عراق شود.

موفقیت بانوی ایرانی بازتاب گسترده‌ای در بین اهالی فوتسال در عراق و هم چنین رسانه‌های این کشور داشت. چرا که فوتسال عراق به دست مربیان ایرانی متحول شده است، به این خاطر که ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران هم هدایت تیم عراقی را در بخش فوتسال آقایان برعهده گرفته است.

و، اما سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال بانوان عراق بعد از قهرمانی به همراه این تیم استوری جالبی را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده که مورد توجه رسانه‌های عراقی قرار گرفته است.

پرواز کبوتری که یک بالش پرچم ایران است و یک بالش پرچم عراق با این نوشته؛ ایران و العراق لایمکن الفراق. ایران و عراق ممکن نیست از هم جدا شوند.
 
بانوی ایرانی بعد از قهرمانی با عراق این استوری را منتشر کرد+عکس
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۴ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۴۳۴۶۲، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین