پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۳۱۰
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
خبر رسیده که جمعی از مردم شیراز در محل تجمع نوجوانان شیرازی در خیابان شهید چمران، با رویکردی اعتراضی اقدام به خواندن نماز وحشت کردند. اولا ضمن آرزوی قبولی عبادت باید به این عزیزان دلواپس گفت که نسل امروز نتیجه تربیت نداشته دیروز شما و ماست. نتیجه همه اشتباهاتی است که انجام دادیم و قصد کوتاه آمدن هم نداریم. ثانیا نماز وحشت، آداب و مصداق دارد، بدعت گذاری دینی نکنید. ثالثا، مسئله در لایه بیرونی، مسئله‌ای فرهنگی و در نهایت انتظامی است، مسئله را سیاسی، قضایی و امنیتی نکنید. رابعا،‌ای کاش شرعی و قانونی بود که در گذشته و حال خیلی از این عزیزان تجسس می‌شد و خیلی از مسائل واقعیت خود را نشان می‌داد. مجددا در خصوص بدعت گذاری در امورات دینی هشدار داده و انتظار عدم تکرار داریم.

شعار سال: گفته شده این تصویر مربوط به اقامه نماز پس از تجمع جنجالی نوجوان‌ها در محل پیاده‌رو چمران در ‎شیراز است.

«ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ برنامه‌ای با عنوان روز جهانی اسکیت بورد در زمین همایش‌های شهرداری در بلوار چمران شیراز برگزار شد که بنا بر تصاویر منتشر شده، شمار قابل توجهی از بانوان نوجوان و جوان شرکت‌کننده بدون پوشش سر و برخی از آن‌ها با لباس غیرمتعارف در این برنامه حضور داشتند.»

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری پارسینه، تاریخ انتشار:۵ تیر ۱۴۰۱، کد خبر:۷۸۲۵۶۳، www.parsine.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین