پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۹۸۳
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
ستاد تنظیم بازار پس از گذشت حدود ۵۰ روز از اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها هنوز مصوبه کاهش تعرفه‌های کالا‌های اساسی را به گمرکات ابلاغ نکرده است.
شعار سال: از زمان اجرای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تا کنون حدود ۱۰۰ هزار تن انواع روغن نباتی توسط بخش خصوصی در بنادر رسوب کرده و منتظر ابلاغ مصوبه ستاد تنظیم بازار در خصوص کاهش عوارض گمرکی است.
بنا بر این گزارش به دلیل افزایش رسوب روغن در بنادر شمالی امکان واردات و تخلیه کشتی در بنادر شمالی کشور وجود ندارد.

در این گزارش همچنین آمده است که با توجه به تغییر نرخ ارز و واردات روغن خام با ارز نیمایی، در حال حاضر ۵۰هزار میلیارد ریال نقدینگی بخش خصوصی در بنادر قفل شده و چشم انتظار ابلاغ مصوبه کاهش عوارض گمرکی توسط ستاد تنظیم بازار است.

گفتنی است ادامه روند موجود ممکن است تنظیم بازار روغن نباتی در زمینه تناسب روغن‌های مورد نیاز و همچنین کمبود برخی محصولات با مشکل مواجه شده و ثبات و نظم به وجود آمده در بازار روغن نباتی از بین برود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصاد غذا، تاریخ انتشار:۲۰ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۵۳۰۲۸، www.foodpress.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین