پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۸۱۱۱۸
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
طوری صحبت می‌کند که انگار اطلاعی از موضوع ندارد؟! اگر از این موضوع اطلاع نداشتی که همین الان استعفا بده، مسلما بی اطلاعی احتمالی تو، دلیلی بر ضعف صلاحیتی ات قلمداد می‌شود. اما اگر به فرض محال هم بی اطلاع بودی، چرا نمی‌گویی که زورت به مدارس غیر انتفاعی نمی‌رسد؟ چرا نمی‌گویی که داشتن مدرسه غیر انتفاعی یک بیزینس کم هزینه و پر سود در کشور است؟ چرا نمی‌گویی که زنان بعضی از وزرای دولت‌های قبل هم در همین کار بوده و بعضا هستند؟ چرا از رانت‌های کثیف این حوزه در جامعه حرف نمی‌زنی؟ چرا سکوت کردی و نمی‌گویی چه فسادی در سطح مناطق آموزش و پرورش در خصوص کسب امتیاز این نوع مدارس در جریان است. اگر خودت را به کوری و کری زدی، تشریف بیار با سند و مدرک بهت ثابت کنیم بخشی از این کثافت کاری‌ها و رشوه‌ها را. بعد از ثابت کردن هم از ما انتظار نداشته باش که با امثال تو مماشات کنیم. به صراحت گفتیم آنچه که پشت پرده مدارس غیر انتفاعی است.
شعار سال: نوری، وزیر آموزش و پرورش در برنامه دستخط در باره ماجرای واریز شهریه برخی مدارس غیردولتی به حساب‌خیریه‌ها برای فرار از مالیات ، از عبارت پیگیری می‌کنیم ، استفاده کرد. وزیر آموزش و پرورش در واکنش به اظهارات مجری که گفت، اولیا که وجه شهریه را پرداخت می‌کنند می‌بینند فیش واریزی به حساب خیریه رفته! در واقع این مدارس با این شیوه به اسم خیریه دست به فرار مالیاتی می‌زنند گفت: این‌کار پایه‌های مالیاتی را ضعیف می‌کند اگر مورد این‌چنینی باشد پیگیری می‌کنیم. "

وی افزود: نسبت درصد مدارس غیردولتی به مدارس دولتی در ایران بیش از دو برابر میانگین جهانی است.
 
تعداد بازدید : 2

برخی از منتقدین می گویند ، نوری طوری صحبت می‌کند که انگار اطلاعی از موضوع ندارد؟! اگر از این موضوع اطلاع نداشتی که همین الان استعفا بده، مسلما بی اطلاعی احتمالی تو، دلیلی بر ضعف صلاحیتی ات قلمداد می‌شود. اما اگر به فرض محال هم بی اطلاع بودی، چرا نمی‌گویی که زورت به مدارس غیر انتفاعی نمی‌رسد؟ چرا نمی‌گویی که داشتن مدرسه غیر انتفاعی یک بیزینس کم هزینه و پر سود در کشور است؟ چرا نمی‌گویی که زنان بعضی از وزرای دولت‌های قبل هم در همین کار بوده و بعضا هستند؟ چرا از رانت‌های کثیف این حوزه در جامعه حرف نمی‌زنی؟ چرا سکوت کردی و نمی‌گویی چه فسادی در سطح مناطق آموزش و پرورش در خصوص کسب امتیاز این نوع مدارس در جریان است. اگر خودت را به کوری و کری زدی، تشریف بیار با سند و مدرک بهت ثابت کنیم بخشی از این کثافت کاری‌ها و رشوه‌ها را. بعد از ثابت کردن هم از ما انتظار نداشته باش که با امثال تو مماشات کنیم. به صراحت گفتیم آنچه که پشت پرده مدارس غیر انتفاعی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار:۲۴ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۸۵۷۸۸، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین