پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۱۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
سردار سلیمانی، دختران شهدا را دختران خود می‌دانست. خیلی از دختران مورد ظلم واقع شده و کنار نهاده شده را دختران خود می‌دانست. دخترانی که به آن‌ها کم توجهی شده و حتی بی تفاوتی دیده اند را دختران خود می‌دانستند. حال دختر شهید سلیمانی در پیامی برای دختر شهید جمیل فقیه که در سرود سلام فرمانده عربی، بشکل عاشقانه‌ای گریه می‌کند، با یادآوری جمله معروف حاج قاسم در مورد دختران شهدا، او را خواهر خطاب کرده و می‌گوید، سلام نور. می‌گوید که من به این موضع تو می‌بالم و به تو می‌گویم که مسئولیت ما به عنوان فرزندان شهدا در برقراری ارتباط موثر بین انقلاب، امامین و راه حاج قاسم با اذهان مردم، بزرگتر است.
شعار سال: فرزند «شهید سلیمانی» خطاب به دختر «شهید جمیل فقیه»، از فرماندهان حزب الله که ویدئو حضور او در گردهمایی «سلام یا مهدی» در لبنان بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت نوشت:

عزیزم نور

من یکی از افراد بسیاری هستم که تعبیر‌های صادقانه و پر از وفاداری و عشق به این راه اصیل را مشاهده کردند.

امروز، در حالی به تو پیام می‌دهم که تو می‌دانی معنی دختر شهید بودن چیست... تا به تو بگویم که «حاج قاسم» معتقد بود که همه دخترانی که شوق تو را به انقلاب و دین دارند، دختر اویند.

من به این موضع تو می‌بالم و به تو می‌گویم که مسئولیت ما به عنوان فرزندان شهدا در ایستادگی به راه اصیل امام خمینی (ره) و اندیشه حضرت آقا و مکتب «حاج قاسم» و تثبیت ارتباط با آن در اذهان مردم، بزرگتر است.
 
تعداد بازدید : 52
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری فردانیوز، تاریخ انتشار:۲۵ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۱۶۲۰۲۲، www.fardanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
0
قشنگ بود. گریه اش قشنگ بود. نامه اش قشنگ بود. اسمش قشنگ بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین