پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۳۲۹
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره سامانه پیامکی۱۱۰، ۱۱۰ گفت: شهروندانی که به هر طریق امکان تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ را ندارند، می‌توانند از طریق این سامانه با پلیس تماس حاصل کنند.

شعار سال: سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با اشاره به راه اندازی سامانه پیامکی۱۱۰، ۱۱۰ بیان داشت: این سامانه به منظور بالا بردن سطح خدمت‌رسانی به مردم شریف راه اندازی شده‌اند و از طریق این سامانه شهروندانی که به هر طریق امکان تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ را ندارند، می‌توانند از طریق این سامانه با پلیس تماس حاصل نمایند.

سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه سامانه ۱۱۰ صرفاً برای فوریت‌های پلیسی راه اندازی شده است، عنوان داشت: در چهار ماه اخیر بیش از ۰۲۹ درصد افزایش تماس‌های غیر ضروری با سامانه ۱۱۰ را داشته‌ایم در حالی که این سامانه برای فوریت‌های پلیسی طراحی و پیش بینی شده است و انجام تماس‌های غیر ضروری با این سامانه موجب نقصان در انجام ماموریت‌های ۱۱۰ پلیس است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه روزانه بین ۴۳ تا ۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ پلیس پایتخت گرفته می‌شود، عنوان داشت: تقاضای ما از مردم و شهروندان گرامی این است که صرفاً فوریت‌های پلیسی خود را از قبیل سرقت، تصادفات راهنمایی و رانندگی با این سامانه در میان بگذارند.

راه اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰۱۱۰ توسط پلیس انتظامی
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۳۰ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:۱۲۵۷۱۵۸، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین