معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره سامانه پیامکی۱۱۰ ۱۱۰ بیان داشت که شهروندانی که به هر طریق امکان تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ را ندارند، میتوانند از طریق این سامانه با پلیس تماس حاصل کنند.در واقع ، سامانه پیامکی ۱۱۰۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ جهت ارسال گزارش شهروندانی که مشکلات شنیداری گفتاری داشته و یا به هر دلیلی ممکن قادر به حرف زدن تلفنی با پلیس نیستند . راه اندازی شده و شهروندان از طریق ارسال پیام کوتاه یا پیامک می توانند گزارش های خود را برای پلیس و مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ارسال نمایند.
شعار سال: سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با اشاره به راه اندازی سامانه پیامکی۱۱۰، ۱۱۰ بیان داشت: این سامانه به منظور بالا بردن سطح خدمترسانی به مردم شریف راه اندازی شدهاند و از طریق این سامانه شهروندانی که به هر طریق امکان تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ را ندارند، میتوانند از طریق این سامانه با پلیس تماس حاصل نمایند. به عنوان مثال شهروندانی که معلولیت جسمی دارند و یا در موارد بحرانی قرار دارند و امکان صحبت و تماس تلفنی ندارند میتوانند به پلیس ۱۱۰ پیامک بزنند. اپراتورها موظف هستند در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی به این پیامکها اقدام کنند.

سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه سامانه ۱۱۰ صرفاً برای فوریتهای پلیسی راه اندازی شده است، عنوان داشت: در چهار ماه اخیر بیش از ۲۹ درصد افزایش تماسهای غیر ضروری با سامانه ۱۱۰ را داشتهایم در حالی که این سامانه برای فوریتهای پلیسی طراحی و پیش بینی شده و انجام تماسهای غیر ضروری با این سامانه موجب نقصان در انجام ماموریتهای ۱۱۰ پلیس است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه روزانه بین ۴۳ تا ۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ پلیس پایتخت گرفته میشود، عنوان داشت: تقاضای ما از مردم و شهروندان گرامی این است که صرفاً فوریتهای پلیسی خود را از قبیل سرقت، تصادفات راهنمایی و رانندگی با این سامانه در میان بگذارند.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۳۰ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:۱۲۵۷۱۵۸، www.ilna.ir / سایر منابع.
سلام
پیگیری توسط ما امکان پذیر نیست. به سامانه پلیس 110 اطلاع بدهید