پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۴۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
هپکوی بحران زده گویا پوست خربزه را زیر پای رئیسی در جریان بازدید روز جمعه انداخت. رئیسی در این بازدید بیان داشته است که، وارداتی که موجب ایجاد مشکل برای تولید داخل شود ممنوع است. باید پرسید که به فرض ممنوعیت واردات، آیا هپکوی بحران زده، توانایی تامین ماشین آلات داخلی در حجم مورد نیاز را دارد؟ چرا بحث عمران و معدن باید تاوان بحران هیکو را بدهند. بهتر است بجای مطلق نگری، حمایت‌های گام به گام به شرط اثبات توتنمندی‌ها ارایه شود.
شعار سال: رئیس جمهور گفت: وارداتی که نمونه داخلی دارند و موجب ایجاد مشکل برای تولید داخل شود ممنوع است و با آن مقابله می‌کنیم چرا که این مهم از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است.

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور پس از استقبال رسمی در فرودگاه اراک در قالب اولین برنامه خود از دو شرکت آذر آب و هپکو بازدید کرد.

 وی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تولید تجهیزات فنی مهندسی و صنعتی برای کشور ایجاد قدرت می‌کند و توسعه واحد‌های صنعتی که دارای دانش تخصصی هستند از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

رئیسی با اشاره به مقابله با مافیای واردات گفت: واردات محصولاتی که نمونه داخلی دارند و موجب ایجاد مشکل برای تولید داخل شود ممنوع است و با آن مقابله می‌کنیم چرا که این مهم از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار:۳۱ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:۵۶۴۶۸۷، www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
0
0
خوبه که از تولید داخل حمایت بشه ولی با چه شرایطی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین