پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۸۱۶۱۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
رئیس جمهور از استاندار تهران خواست تا همه امکانات امدادی اعم از هلال احمر، شهرداری و ستاد مدیریت بحران را برای تسریع در عملیات امداد و نجات و نیز تمهید پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از حوادث مشابه سیل در امامزاده داوود (ع)، بسیج کند. کارشناسان پیش بینی می کنند که سیل امام زاده داوود احتمان تکرار داشته و حدود 10 کشته تاکنون داشته است( آمار کشته شدگان موجود و مفقودینی که احتمالا فوت کرده اند).
شعار سال: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیسی صبح روز پنجشنبه، در حالی که به منظور برگزاری سی‌امین سفر استانی دولت مردمی به همدان سفر کرده است، به رئیس دفتر خود ماموریت داد، در تماس با استاندار تهران پیگیر آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان امامزاده داوود (ع) تهران شود( سیل ساعت یک بامداد روز پنج شنبه).

دستور رئیسی برای رسیدگی به سیل‌زدگان امامزاده داوود
 
بر این اساس، اسماعیلی معاون رئیس جمهور در تماس با استاندار تهران که در محل امامزاده داوود (ع) حضور دارد، دستورات رئیس جمهور مبنی بر بسیج همه امکانات امدادی اعم از هلال احمر، شهرداری و ستاد مدیریت بحران برای تسریع در عملیات امداد و نجات و نیز تمهید پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از حوادث مشابه را ابلاغ کرد.
 
تعداد بازدید : 7
وضعیت محوطه امامزاده در صبح روز اول بعد از وقوع سیل
 
تعطیلی بوستان جوانمردان و کوهسار تا اطلاع ثانوی

با توجه بهپیش بینی ها در خصوص احتمال تکرار سیل و کاهش مخاطرات احتمالی، به دستور شهردار منطقه ۵ و برای حفظ جان شهروندان از وقوع مجدد سیل، دو بوستان جوانمردان و کوهسار از ساعت ۱۶ امروز تا اطلاع‌ثانوی تعطیل خواهند بود. شایعات مربوط به تعطیلی دو هفته ای این دو بوستان تکذیب شده است.
 
دستور رئیسی برای رسیدگی به سیل‌زدگان امامزاده داوود
 
تعداد بازدید : 6
لحظه ورود سیل به داخل امامزاده 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:۶ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:3523912، www.iribnews.ir / سایر منابع
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین