پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۶۵۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با ارسال پیامی به رهبران کنگره تمدید وضعیت اضطراری مربوط به لبنان را اضطراری خواند. بایدن در این پیام مدعی شد که "اقداماتی نظیر انتقال تسلیحات از ایران به حزب‌الله، حاکمیت لبنان را تضعیف و به بی‌ثباتی سیاسی و اقتصادی در منطقه کمک می‌کند و تهدیدی برای امنیت ملی و سیاست خارجی آمریکا است. "
شعار سال: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با ارسال پیامی به رهبران کنگره تمدید وضعیت اضطراری مربوط به لبنان را اضطراری خواند.

به گزارش العربیه، بایدن بامداد امروز جمعه با تکرار ادعاهایش علیه ایران وحزب الله لبنان، وضعیت اضطراری در لبنان را تمدید کرد.

بایدن در این پیام مدعی شد که "اقداماتی نظیر انتقال تسلیحات از ایران به حزب‌الله، حاکمیت لبنان را تضعیف و به بی‌ثباتی سیاسی و اقتصادی در منطقه کمک می‌کند و تهدیدی برای امنیت ملی و سیاست خارجی آمریکا است. "

طبق دستور بایدن وضعیت اضطراری که رئیس‌جمهور آمریکا از تاریخ یکم اوت سال ۲۰۰۷ برای اعلام وضعیت اضطراری در قبال لبنان اعلام کرده بعد از تاریخ اول اوت سال ۲۰۲۲ نیز کماکان پا برجا خواهد بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار:۷ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۶۸۷۷۹۳، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین