پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کاهش مشکلات و بهبود رویه‌ها و روش‌ها در دوره مدیریتی غلامحسین اژه‌ای در قوه قضائیه، قابل کتمان نیست، اما این قوه بشکل تاریخی آنقدر دچار مشکل بوده که سال‌ها زمان برای رفع مشکلاتش لازم است. بنا بر دلایلی پایمان به بخش اجرای احکام مجتمع قضایی صدر باز شده است (شعبه یک). جمعا سه دادورز دارد و هر یک ۱۵ پرونده می‌پذیرند. چند روز از ساعت ۷ و نیم صبح می‌رویم و دست خالی بر می‌گردیم. واقعا چرا؟ کرامت انسانی کجاست؟ آقای اژه‌ای عزیز، دوستان امروز صبحانه نان بربری با عدسی و یک نصف لیمو ترش داشتند. لطفا بازرسی بفرستید و اخذ گزارش کنید.
شعار سال: بعد از سال‌ها دوندگی، نوبت به اجرای احکام می‌رسد. شدت مراجعین آنقدر زیاد است که ظرفیت دادورز‌ها راس ساعت ۸ پر می‌شود. هر دادورز ۱۵ پرونده. امروز برو و فردا بیا.

سوال اینجاست که چرا باید این گونه باشد؟ چرا با افزایش تعداد نیروی انسانی، گره گشایی لازم صورت نمی‌پذیرد؟ برخی از حاضرین می‌گفتند که گویا در چند وقت پیش، بازرسی هم از مجتمع صورت گرفته و با مراجعین صحبت هم شده است. اما هنوز وضع به همان صورت سابق است.

با توجه به اعتمادی که در خصوص اخبار منعکس شده توسط این پایگاه خبری نزد قوه قضاییه وجود دارد، درخواست می‌گردد مسئله به شکل مناسب پیگیری شده و رفع مشکل گردد. این شیوه حضور زیبنده شهروندان ایران اسلامی نیست.

یادمان رفت بگوییم که ساعت ۷ تا ۷ و ۴۰ دقیقه صبح، شدت باران به حدی بود که اکثر مردم پشت درب‌های مجتمع خیس خیس شده بودند.
 
دعوت از اژه‌ای به صرف صبحانه در اجرای احکام مجتمع قضایی صدر تهران؟!
 
صبحانه چند روزی است که نان، عدسی و نصف برش لیموی تازه است، نوش جان
 
دعوت از اژه‌ای به صرف صبحانه در اجرای احکام مجتمع قضایی صدر تهران؟!
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
0
شماها دیگه به کجا کار ندارید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین