پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مقصر قرارداد ویلموتس هر فردی که می‌خواهد باشد، چه آمر باشد یا مباشر، باید جریمه این پرونده را از جیب شخصی خود پرداخت کند.
شعار سال: احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی درباره رای صادر شده در خصوص قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و اظهارات مهدی تاج که گفته بود دولت قبل مقصر این موضوع است، اظهار داشت: منظور او مسعود سلطانی فر وزیر ورزش دولت قبل بود. وزارت ورزش دولت جدید خواهان رسیدگی به اقدامات ورزش در دوره سابق شود، مجلس هم حمایت می‌کند.

وی گفت: به هر حال افرادی که در این موضوع مقصر بوده اند چه آمر و چه مباشر، باید مجازات شوند. هر ۸ نفری که در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بودند هم بالغ و هم عاقل بوده اند. این نبوده که بگویند بدون عقل بررسی کردیم. جالب است خودشان اذعان داشته اند که ما قرارداد خوبی بستیم و هر ۸ نفر پای این قرارداد می‌ایستیم. حالا این جریمه نباید از جیب ایران پراخت شود. وقتی در یک اداره کارمند تخلفی انجام می‌دهد، آن یک نفر را محکوم می‌کنند، نمی‌روند درب آن وزارتخانه را ببندند. اینجا هم به همین شکل است، آن ۸ نفری که چنین قرارداد بستند مقصرند و باید جریمه را از جیب خود بپردازند.

قاضی زاده هاشمی درباره واکنش‌های مردم به قرارداد ویلموتس هم گفت: در چند روز گذشته بار‌ها از رسانه ملی واکنش‌های مردم به قراردادی که با مارک ویلموتس بسته شد دیدیم. شما یک گزارش مردمی بیاورید که یک نفر از این قرارداد حمایت کرده باشد. هیچ کدام از این ۸ نفری که پای قرارداد ویلموتس را امضا کردند هیچ سمت رسمی در فوتبال ندارند.

خوشبختانه رایی که دادگاه حکمیت ورزش صادر کرد مسیر را برای رسیدگی پرونده قضایی باز کرده است. هم دولت و هم مجلس خواهان مبارزه با فساد هستند و بهتر است افراد اقداماتی که انجام داده اند به این دولت و مجلس کنونی منتسب نکنند.
 
قاضی‌زاده، عضو فراکسیون ورزش مجلس:

پرونده قضایی رئیس و اعضای سابق هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال به‌دلیل صادرنشدن رای ویلموتس متوقف بود و الان به جریان می‌افتد.
تعداد بازدید : 4
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۸ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۰۱۰۵۰۸۰۰۰۸۸۱، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
0
0
مگه قراره از جیب خودشون بدن.اون موقع حواسشون رو جمع میکردن و همچین قراردادی نمی بستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین