پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
قطعاً عجیب است، ولی امروز صبح پروازی از تهران به سمت نجف انجام خواهد شد که قیمت هر بلیت آن چیزی نزدیک به ۵۸ میلیون تومان است. سوال اینجاست که افکار عمومی مسخره تصمیمات آبکی دولت است یا نبود نظارت در سازمان هواپیمایی کشوری؟ با قید فوریت پاسخ می‌خواهیم.
شعار سال: قیمت پرواز‌های تهران-نجف چقدر است؟

دولت به صورت دستوری رقم ۶ میلیون تومان را برای پرواز میان تهران و نجف اعلام کرده‌است.

این رقم را رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی بیان کرده‌است. با این حال همین قیمت هم با اعتراض دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی مواجه شده‌است.

قطعاً عجیب است، ولی امروز صبح پروازی از تهران به سمت نجف انجام خواهد شد که قیمت هر بلیت آن چیزی نزدیک به ۵۸ میلیون تومان است.

این در حالی است که برای مسافت دورتری مانند سفر از تهران به فرانکفورت، با همان ایرلاین و در همین روز، قیمت کمتر از ۱۸ میلیون تومان خواهد بود.

اکنون کسی که بخواهد برای انجام مناسک آیینی و حفظ سنت‌های دینی و پاسداشت شعائر مذهبی، به زیارت عتبات عالیات برود، گاهی با قیمت‌هایی مواجه می‌شود که در هیچ سفر متداول خارجی، با آن روبه‌رو نخواهد شد.

تفاوت معنادار میان قیمت بلیت سفر هوایی از تهران به مقصد نجف، با قیمت سفر هوایی به مقصد کشور‌های دیگر، از جنس همان سؤال‌هایی است که درباره حجاب نیز مطرح شده‌است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تجارت نیوز، تاریخ انتشار:۲۳ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:......... ، www.tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
0
مردم چرا میخرن؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین