پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۸۲۴۶۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
در پی انتشار خبری مبنی بر قطع ۷۴ اصله درخت در یکی از مجتمع‌های مسکونی میدان آزادی، شهرداری منطقه ۵ به این موضوع واکنش نشان داد. قطع درختان با هر انگیزه‌ای مورد تایید نیست و مصداق بارز گرفتن جان موجودی زنده است. مدیریت شهری در این خصوص با قدرت تمام ورود خواهد کرد و متخلفین جهت برخورد به دستگاه قضایی و ضابطین معرفی خواهند شد.
شعار سال: روز گذشته خبری منتشر شد که در یک مجتمع مسکونی به وسعت چندین هکتار در حوالی میدان آزادی که متعلق به یکی از نهاد‌های نظامی است، بیش از ۷۰ اصله درخت قطع شده است. در این گزارش، یکی از شاهدان عینی می‌گوید: قطع این درختان، شبانه و برای ساخت و ساز انجام شده است. قطعا این کار بدون مجوز شهرداری منطقه و به تصمیم افرادی برای ساخت و ساز در شهرک است.

در پی انتشار این خبر، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با تایید قطع گسترده درختان، اظهار داشت: همکاران ما پس از اطلاع از این موضوع در محل حاضر شده و ضمن بررسی صحت موضوع، گزارشات لازم را تهیه کردند. همچنین شکایت قطع اشجار تنظیم و به ثبت دادسرای ناحیه ۳۷ رسید.

او با بیان اینکه موضوع جهت بررسی دقیق به کارشناسان رسمی دادگستری ارجاع شده است، افزود: مراتب جهت تشکیل پرونده در کمیسیون ماده ۷ به سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران نیز اعلام شده و پس از اخذ دستور مقام قضایی پیگیری جدی‌تر خواهد شد.

شریفی ادامه داد: قطع درختان با هر انگیزه‌ای مورد تایید نیست و مصداق بارز گرفتن جان موجودی زنده است. مدیریت شهری در این خصوص با قدرت تمام ورود خواهد کرد و متخلفین جهت برخورد به دستگاه قضایی و ضابطین معرفی خواهند شد.
 
تعداد بازدید : 1


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شهر، تاریخ انتشار:۲۵ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۲۴۹۹۳، shahr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین