پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۶۹۲
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
دولت سیزدهم نگاه جدی تری به جوانان داشت تا بتواند از ظرفیت و توانمندی این گروه در حوزه بین الملل حداکثر بهره را ببرد، بنابراین معاونت امور جوانان با برگزاری برنامه مدل شبیه­ سازی اجلاس وزرای کشور‌های جهان اسلام با حضور ۵۰ دانشجوی خارجی و نمایندگان سمن ­های جوانان با نظارت دبیرخانه (ICYF) و با حضور سه مهمان از کشور ترکیه گام جدی تری را در این مسیر برداشت.

شعار سال: دولت سیزدهم نگاه جدی تری به جوانان داشته تا بتواند از ظرفیت و توانمندی این گروه در حوزه بین الملل حداکثر بهره را ببرد.

 با توجه به نقش چشمگیر جوانان در مسیر تحول کشور، مقام معظم رهبری هم در بیانیه «گام دوم انقلاب» تأکید کردند که مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان و فعّالان جوان، در همه میدان‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی و همچنین در عرصه‌های دین، اخلاق، معنویت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیت دهند، از تجربه‌ها و عبرت‌های گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه‌ی انقلابی و عمل جهادی را به کار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته‌ی اسلامی سازند.

در همین راستا دولت سیزدهم نگاه جدی تری به جوانان داشت تا بتواند از ظرفیت و توانمندی این گروه در حوزه بین الملل حداکثر بهره را ببرد، بنابراین معاونت امور جوانان با برگزاری برنامه مدل شبیه­ سازی اجلاس وزرای کشور‌های جهان اسلام با حضور ۵۰ دانشجوی خارجی و نمایندگان سمن ­های جوانان با نظارت دبیرخانه (ICYF) و با حضور سه مهمان از کشور ترکیه گام جدی تری را در این مسیر برداشت.

یکی از موضوعات مورد بحث در این جلسه راه اندازی باشگاه سفرای جوان میراث فرهنگی و گردشگری کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی در ایران بود که به زودی انجام می‌شود.

همچنین دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم، با تشکیل کارگروه مشورتی بین المللی و برپایی دو جلسه در هر ماه و دعوت از طا‌ها آیهان رئیس مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی ​ (ICYF) به دعوت وزارت ورزش و جوانان به ایران و دیدار با مسئولان کشور موضوع جوانان در حوزه بین الملل را به صورت جدی‌تر دنبال کرد.

در زمان حضور رئیس طا‌ها آیهان در ایران دیدار‌هایی هم با سخنگوی سابق وزارت امور خارجه و مدیر مرکز دیپلماسی عمومی، وزیر ورزش و جوانان و معاون امور جوانان صورت گرفت.

یکی دیگر از گام‌های مثبت در این زمینه حضور سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و هیأت همراه در شورای دائمی اجلاس وزرای جوانان و ورزش سازمان همکاری اسلامی (PMCYS) - آذربایجان – باکو و اعزام نماینده جوانان به شورای سیکا در کشور قزاقستان بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۱ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر:۱۳۶۷۱۲۸، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین